Günlük gibi

sessiz-ce

sessiz-ce.jpg
az önce yanından geçtim yine
farkına vardın mı bilmiyorum
seninle ilgili bir çok şeyi bilmediğim gibi bunu da bilmiyorum artık.
ağzımdan birkaç kelime döküldü
aslında fısıldadım kendi kendime -seni ne kadar özlediğimi-
sahi ne kadar?
bak bunu da bilmiyorum.
kendimi bırakıyorum hayatın hengamesine
bak yanlış anlama bunu bilerek yapıyorum
yani bilinçli.
ramazan geliyor yavaş yavaş
ama ben hiç heyecanlanmıyorum
Ramazan’la birlikte gitmiştin bu evden
O geldi yine, ya sen?

sessiz-ce” için 3 yorum

  1. çok duygulu,acı verici,sevgi dolu,hasret kokulu…sanki sen kokuyo geldi bana.
    yine ne yazacağımı bilemiyorum.tıkandım dost.seninleyim bil istedim…

  2. Her ne kadar ramazan geride kalmış ve bu güzel cümlelerinizi geç yakalamış olsam da uzun bir aradan sonra tekrar yazılarınızla buluştuğum için mutluyum.Sevdiğiniz ve hasretini çektiğiniz herşeye kavuşmanız dileğimle.

Bir Cevap Yazın

