Güncel

boğa

_mg_3529.jpg
[ayşegül-ahır]

*songül bu malumun olduğu üzere boğa değil kendisi yoktu eşini çektik.walla bişey ima etmiyorum 🙂
ya böyle yorumlar yazıp durma kardeşim havaya giriyorum, kendimi özel önemli hissediyorum yaff 🙂
artık eskisi gibi konuşamıyor musun? muhatabın bende değilim ya ondan dilin çözülmüyordur diycem yine abartmış olucam
demedim say 😉
sohbetini de senide özledim…

not: buradan başka bloglarda gidip yorum yazma yaw (latife)

*al bu da gül diye…

Bunun var ya, insan beynini yormaktan başka bir şey yaptığı yoktur. Orda burda arkanızdan atar tutar. Hele de size karşı ilgisi var ve siz ona karşı kayıtsızsanız yandınız demektir. O zaman her şey beklenir bundan. Yerin dibine sokar sizi. Artık saçınızı başınızı mı yolarsınız, sinirden alkole mi başlarsınız, o sizin tercihiniz. Melek yüzlü şeytandır bu boğalar. İntikamcıdır. Hayatta pek bi halt olmazlar. Ailelerinin durumu iyi değilse vay hallerine. Her şeye löp diye konmak isterler. Çok param olsun, en güzel sevgili benim olsun, olsun, olsun, olsun…. Kendini dünyanın merkezi sanır. Sizden çıkarı varsa sizden iyisi yoktur bunlar için. Genelde evde kalmışların burcudur. Ya evlenmezler, ya da geç evlenirler. Zaten kim ne yapsın bu uyuzları. Erkenden mezara sokar sizi. Bunun tek boğalığı burcunun ismidir. Aslında akreptir bu akrep.

boğa” için 13 yorum

  1. Yahu Aysegul Songulu pisman ettin yorum biraktigina bir daha kiyamete kadar ugramaz artik bizim oralara. Su senin burcun muydu kiskanclik halinin muptelasi 🙂

    Dostlar nacizane karekter argesi mutfaginda calistim, burclarin karakterlere etkisi ihmal edilecek duzeyde az oldugu bilim cevrelerinde temel kabul. Gerisi genellemelerin magazinlestirilmis ve bizi oyalayan kismi.
    Bu arada bogalarla ilgili elestirilerde epey agirmis bilmem anlatabildim mi?

  2. :))))))))

    valla çok komik ne diyeyim:)) bence sen bu boğa burcunun özelliklerini kendi kafandan yazdın ayşegül ne dersin? şimdi tek tek bütün özelliklere açıklama yapacam ama dikkate almış olurum dimi?bu şaka şaka:)dimi? benim asıl özelliğim bazen şaka anlamayacak kadar alıngan olmam.sende sitemin ardından parantez içinde latife yazmışsınya.olurda anlamam diye.olabilir tabi.napimmmmmmmm alınırım ben ya..

  3. bende akademime burdan yorum yazarım o zaman napalım.çok çözümcüyüm ya …kahretsin:)
    akademim’e…
    eskiden burçlarla çok fazla ilgilenirdim.kaldığım yurttaki yetmiş kişinin burcunu biliyodum.lise döneminde kalın bi burç kitabım vardı.galiba insan psikolojisine olan ilgimden.şimdi ise burçların genel özelliklerinin az çok insanları etkilediğine inanıyorum ne yalan söyleyeyim.ama artık burcunuz ne diye kimseye sormuyorum.
    eeeee artık akademi yolları bize kapandı.aysegül ne derse o.o kadar:)

    ayşegül bide oğlak burcunu yazarmısın ya.fotğraflı olsun ama.bu kez daha çok gülcem:)

  4. songül ya ne alınganlığı
    sana hakikaten ev hanımlığı yaramamış mı ne 🙂
    silkelen kendine gel ya hu…

    ya burç muhabbetinden sıyrılamak için bi post tu.

    * bak dost dediğin böyledir sorgusuz sualsiz -eyvallah- der

    BU MUDUR BUDUR!

  5. slm banu,

    walla sanırım gemini ikizler oluyor

    onu hiç yayınlamasam o hiç iflah olmaz bi yorum almışta 🙂
    ama illa isterim dersen mailine yollarım.

    sevgiler

  6. Ayşegül’e,

    Bak kardeşim milleti tehdit ediyorsun kapımızdan geçmiyorlar. Hadi başkalarına izin vermiyorsun kendinde yorum yazmıyorsun. Beni şevkimi düşün azcık yaw. Zaten bu ilgisizlikten iyice sıkıldık boğalar olarak 🙂 Bu boğa tanımlamanda bence bir arkadaştan intikam alır gibi sanki… Neyse ben senden yengeç ve akrep burclarını yayınlamanı istiyorum kendi çektiğin fotoğrafla birlikte. Böylece Songül’ün izin alma problemi kalmaz 🙂

    Songül’e,

    Demek sende yurtçulardansın bizim gibi. Bu kabilenin ne bitmez tükenmez hatıraları vardır yıllarca anlatır dururuz da bıkmayız. Neyse Akademide olmasa bile buradan da olsa sana ulaşmak güzel. Davranışları asıl etkileyen faktör karakter motifleridir. Her insanın karakteri biriciktir ama temelde her insanda üç potansiyel bulunur; fiziksel, duygusal ve mantıksal. Bu potansiyellerden biri baskın, biri yardımcı biri çekinik haldedir. Anlaşılması için duygusal potansiyeli baskın olan grubu üçe ve digerlerinide üçe ayırdığımız zaman en genel şekliyle dokuz ana motif oluşur. İnsan kendi potansiyellerini farkına varır ve kendini keşfederse öncelikle kemalat yolculuğu çok kısalır. Dahası kendine en uygun olan mesleği, interestleri ve eşi rahatlıkla seçer ve doğru yerde olduğu için kabiliyetlerini maksimum kullanarak daha mutlu bir insan ve kul olabilir. Türkiyedeyken kariyer danışmanlığı yapıyordum. Şimdi işte böyle Ayşegül’ün kaprisleri falan buralarda takılıyoruz 🙂 Şaka bir yana not şeklinde olunca aklınızda şekillensin diye bir kaç cümle giri yatım yanlızca. İnşallah ileride vakit bulursam düzenli seminer notlarımı ve sunumlarımı yazıya döküp yayınlıcam. Kolay gelsin, biz yine de bekliyoruz…

  7. ayşegülüm ev hanımlığı öyle yaradıki bana artık işe gelmek istemiyorum.yemek yapsam,temizlik yapsam,misafir gelse falan oldum ya inanamazsın.enişten beni normalleştirdi diyorum.hayırlısı artık.
    alınganlık yok ya sanalda böyle oluyo işte.bu arada türk insanı olarak nelere önem verdiğimiz yazılarına gelen yorumlardan belli dimi.burçlar filan:)
    kolay gelsin…

  8. songüüüüüüül
    bizim aslında doğamızda yok dışarda çalışmakta işte hayat 🙂
    evrimleştik sanırım çalışıyoruz işte.
    evet bilerek yaptım biliyodum böyle olacağını burç deyince herkeste bir ilgi uyanır
    şaşmaz bu böyledir …
    saolasın sanada

Bir Cevap Yazın

