Günlük gibi

terazi

terazi.jpg
Mıy mıy terazi, dır dır terazi, ıyy bu var ya bu bıdı bıdı konuşur. Soğuk nevalenin tekidir. Bunu en çok kendisi sever, sonra annesi, sonra varsa teyzesi… sonra, sonra bunu kimse çok sevmez. Canınız sıkıldığında en son arayacağınız kişi olmalıdır. Çünkü sizin ufak bir moral bozukluğunuzu dahi depresyona kadar götürür. Kafasını her şeye takar. Gelgit akıllının tekidir. Bir gün size çok yakın davranır, ertesi gün bir bakarsınız suratınıza dahi bakmıyor. Sırlara, gizemli şeylere çok meraklıdır. Müthiş bir dedikodu deposudur. Kim kiminle ne yapmış, bilmem kim nerde ne etmiş, miş de miş miş… Hemen hemen çoğunu bir yerlerden duyar, görür, bilir. Yapmacık beyinlinin tekidir. Akıllı takılır, takıldığıyla kalır. İnsanı boğan, sıkan bir havası vardır. Başta zor bir ihtimalle de olsa size çekici ve ilginç gelse bile, sonrasında mazoşist değilseniz şayet, kaçacak delik ararsınız. Yemeğe düşkündür. Özentinin tekidir. Çevresi tarafından robot, soğuk ve dengesiz olarak tanınır. Tatminsizdir. Son not olarak, çok fazla dikkate alınacak biri değildir.

*süper ya
burç mevzusundan hiç hoşlanmam, sormazlar mı şöyle
-burcunuz nedir?
diye birbirlerine cin ifrit olurum
o yüzden bu burç yorumlarına bayıldım.
şimdi sıradan söyleyin burçlarınızı hemen yollıyım
kimler yürekliymiş görelim 🙂

terazi” için 10 yorum

  1. Süpermiş. Tamam bunu okuyanlar bundan sonra burç yorumu okumazlar. 😛

    Bu arada sıradaki benim galiba. Ama ben biliyorum “Başak burcundakiler bilmişin tekidir…” diye başlar kesin. 😛

  2. hureyrecim
    başağı listeye ekledim,
    gün içinde ilk fırsatta yazıcam inş.
    hem bu arada daha da biriksin burçlar toptan yazayım 🙂

    sevgiler…

  3. :)))))))))eh sabah sabah güldüm yani.ayşegül hanım! yorumlara cevap yazınız lütfen!kendimi kendi kendine konuşan insan gibi hissediyorum ya.napimmmmm.
    güne seninle başlamak ne güzel.şükür allaha ömrümde senin gibi bi insanı tanımışım dimi?
    bide şu yorum mevzusunda konularına yazacak bişeyler toparlayamıyorum bazen.eskiden yazılar yazan,felsefe yapan,konularla ilgili yorumları olan biriydim.artık normalleştim galiba.hani şu bahsettiğin çaycının tam tersi:)
    hayatmı desem,çevremdeki insanlar mı desem acaba?bahane çok ta neyse…..

    her gün internette işim sensin ayşegülüm.ben sendeyim merak etme:)

  4. Ayşegül abla bu burç yorumu aynı ben.

    hep burçları okuduğumda derdim bunlar yalan söylüyor diye…

    işte tam benim burcumun tanımı 🙂

    teşekkürler…

  5. songül,
    🙂

    hacercim,
    genç psikoloğum benim, seni buralarda görmek ne güzel ya.
    teraziler güzeldir güzel tıpkı senin gibi 😉

    iyi çalışmalar diliyorum.

  6. hadi ya
    demek güzel olduğunu duymak için yazmıştın vay be

    dünkü çocuklar artık bizi ne için kullanıyorlar.

    bak sana sorcaklarım var cadı
    aysundan mailimi alda bana bi mail at maruzatımı bildirebileyim

    hadi eyvallah

    *Allah ım blog blog olmaktan çıktı forum a döndü ya
    biz yakında burda dolar günü falanda yaparız bak demedi demeyin 🙂

Bir Cevap Yazın

