Edebiyat

çöz çözebilirsen

epsn0085.jpg

çöz çözebilirsen” için 5 yorum

  1. ben bilmez idim gizli ayan sen imissin
    tenlerde ve canlarda nihan(gizli) hep sen imissin

    senden bu cihan icre nisan ister idim ben
    ahir sunu bildim ki nisan hep sen imissin.

    cok guzel bir siir. yazi ise tek kelimeyle muhtesem. sorhos edecek kadar.

  2. tebrik ediyorum ya, 🙂

    Osmanlıca bilen birisi blogumu ziyaret etti yaşasın 🙂

    evet, sarhoş edecek kadar.
    talik yazının estetiği tartışılmaz

Bir Cevap Yazın

