Çarmıha gerilişte ayrıntı…

annemi özledim.özlemi anniyorum.anlıyorum zenit bana ne söylediydi, hatırlanamıyor. kurumlar ve kuramlar beni anneme üzüyor.bende şiir yazabilme kaabiliyeti varmış,öyle söylüyorlar.ne dediğimi bilmemek istiyorum.boş başıma dolaşmak istiyorum.sosyalleşmek istememek gibi bir hak tanınmak istendiriliyorduğum. sahipsizim. sonra sokokta dolaşırken her şeyi rasyonalize etmek durumunda kalıyorum. bazı kediler rasyonalize olmak istemiyorlar.annem rasyonel ne demek,ağlamıyor. kendimi bana bırakmak istiyorum.annemi özlediğim için kızlardan uzak duruyorum. kızlar bana yaklaşmakda zorluk çekiyorlar.köfteci de öyle. o da bana yaklaşmakda zorluk çekiyor.canım akşamları daha çok sıkılıyor.annem daha çok. akşamları hava siyah oluyor.havaya bakıyorum.hava bana bakıyor.bana salık verilecek sevgiliyi doğrudan reddetmek durumundayım.kızlar bana önem vermemek konusunda tutarlılar.köfteci de öyle.o da bana önem vermemek konusunda tutarlı.annemi özleyince,annem yok ya hani,bölece hayati’ye bakıp,hayati’ye bakıyorum işte.yani şey oluyor. hayati benim hayatımda etkili bir yere sahipmiş ben de hani hayati’ye bakıyorum ya, hah, işte hayati’nin yani şey.sonra dışarı bakınca bir küçük irrasyonel kedi görüyorum.kedi bana aç aç bakıyor.ben ona artık annemi özlediğim için konuşmakmak istemediğimi ancak rasyonel anne kedisiyle gidip korkunca istemediğim kitaplar okuyup anlamadığım annelere saygı duyuyorum. ataya saygı hamurumun içinde varmış.benim hamurum orda.annem beni sevip özler. ben de böylece peşinden gidemem.sonra annemi de rasyo…neyse…

Ah Muhsin Ünlü

Çarmıha gerilişte ayrıntı…” üzerine 6 yorum

  1. slm ayşegül…neşen bloga bile yansımış ya ne güzel.bugün ilk iş günüm ve bunalımdayım.ev ne güzeldi yaaaaa…niye? niye? niye?…sorularıma yazdığın yorum süperdi.artık düşünmüyorum.

    yazıya gelince anladığım bölümleri çok hoş:)oralarda bana yeter.herşeyi anlamak zorunda değilim dimi? annem yanımdayken bile onu özlüyorum artık.evlilikten sonra daha başkalaştım.heleki annemin fedakarlıklarını düşününce gözlerim her seferinde dolu dolu oluyor.hakkını asla ödeyemem heralde.

    ben toplantıya gidiyorum:( slmlr kolay gelsin

  2. Ben Ah Muhsin Ünlü’de takılı kaldım. Bu Muhsin Ünlü bildiğimiz zatı muhterem tarihçi Muhsin Ünlü mü ya? Meraktan ölmekteyim. Cevap beklerkim. Selamlar…

  3. Ahimsa;

    “ah muhsin ünlü 1973 yılında izmit’te doğdu. altı yaşından itibaren yirmi üç yıl boyunca öğrenci olarak yaşadı. öğrencilikle ilişiğinin kesilmesinin ardından fotoroman yönetmenliği, düğün müzisyenliği ve ticari yazarlık yaptı. 22 haziran 1993 günü akşamı, saat altıya çeyrek kala başladığı şiir çalışmalarına, 4 eylül 1998 sabahı on biri yirmi geçe son verdi. tekrar şiire başlamak için uygun koşulların oluşmasını tevekkülle ummak istiyor.”

    bu biyografinin yazımında murat menteş eli olduğuna dair sıkı kuşkularım var, du’ bakalım.

    tek şiir kitabının arkasından alınmış biyografisi, sanırım o değil 😉

    bu arada bu adamla ilgili daha sağlam bir ipucu; kendileri POLİS in yönetmeni.

    http://www.yenisafak.com/arsiv/2005/temmuz/23/akekec.html

  4. Şimde Serefraz’cım, ben anladım bu müstear bir isim. Ah Muhsin Ünlü’yü bilmiyorum cahiliğimi bağışla. Ama elbete Onur Ünlü ve Polis’ten haberdar olmamak mümkün değil. Lakin ben hala bu müstearda bahsettiğim tarihçinin parmağı olduğunu düşünüyorum, zire çok kişiye AAhh ettirmiştir. 🙂 Sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

