Günlük gibi

!

-şimdi heyecanla bekliyoruz bakalım ne zaman sonuç açıklanacak.

-ben niye bu kadar keyifliyim son günlerde ya

acaba farkında olmadığım iyi bişey mi geldi başıma yoksa gelecek mi?

-zihnimden geçen kopuk film kareleri, sizi birgün elbet birleştiricem…

-arşivi güçlendirmek yetmiyor, oturup birilerinin bu filmleri seyretmesi lazım

-mektup okumaları bitti, şimdi sıra yazmada şöyle hergün kısa kısa

-ayakkabı alışverişi konusunda biri bana seminer vermeli

-tek başına iftar yapmaktan sakınılacak mümkünse dışarıda veya bir arkadaşla lütfen…

-daha sık pierre loti ye çıkılacak arka yoldan değil bildiğin mezarlık yolundan…

-sevdiğim çikolatalı kurabiyeler dışında başka kurabiyeleri deneme vakti geldi de geçiyor

!” için 5 yorum

  1. Selamun Aleyküm Ayşegül;

    Allah’ın Rahmeti diyorum sebepsiz mutluluğuna 😀 Seni onarıyor, yeniliyor olsa gerek 😀

    Aslında dışarıda blog alemiyle toplu bir iftar fena olmaz. Ama bu alemin bir bölümüne bile toplu iftar verebilecek kapasite de bir yer var mı acaba?

    İdealtepede oturan biri olarak ben şöyle diyorum. Daha çok mezarlığın yanından geçilecek 😀

    Ayakkabı konusunda bana da bir bilen lazım. Gerçi annem oldukça ben alışverişte bir şey öğrenmem. Sağolsun kendimi bildim bileli annem bana ücretsiz destek veriyor bu konuda.

    Ahan yazdım işte yorum 😛

    Bu arada iftarada illaki yanlız kalırsan sokağa bir parça kedi köpeğin yiyceği bir şey bırak. Ya da ne biliyim alıştır bi kediyi iftar vakti gelsin eve. Alışkanlık yapıp evden çıkma diye demiyorum. Çok çaresiz kalırsan yaparsın. İyi de olur 😀

    Allah’a emanet olun…

  2. doğu;
    ben kedileri pek sevmem
    pek içten pazarlıklı gelirler bana…
    ama kendi evimde bir kedi alıcam beslemek üzere.
    sonrada bir golden retriever cinsi köpek edinicem sırf kedi ile uğraşsın diye 🙂
    niye golden demeyelim lütfen ne süper köpektir bir bakınız
    bir zamanlar beslediydikte ordan biliyoruz 🙂

    Ayrıca yalnızlık iyidir hoşturda ramazanda çekilmiyo 😉

Bir Cevap Yazın

