Günlük gibi

Ziyaretçilerin dikkatine!!!

_mg_3776.jpg

Sevgili blog ziyaretçilerim,

yaklaşık altı aylık bir süredir yayın yapmaktayım. Siz o günleri pek bilmezsiniz, bloguma yaklaşık ilk bir ay ne gelen oldu ne giden. Bu süre zarfında sevgili abimi metazori ile de olsa blogu ziyaret ve yorum yapma konusunda ikna ettim. (bkz. ilk yazılardaki yorumlar)

Ama şimdi arka plandan takip etmekteyim ki blog kardeşlerim olsun mahalleli olsun vızır vızır bloga girip çıkıyoda iki kelam yazmıyor.

Kapatırım blogu diye tehdit savurucam, yemiyceksiniz (bkz.en son yapılmış 3 veda yazısı)

Yani gitmeyide beceremiyorum. 🙂

Neyse şaka bi yana walla billa buradan taşınıyorum. Hatta yeni evimin dekorasyonu ile meşgulüm eminim çok beğeneceksiniz, hiç bir masraftan kaçınmadık.

Ammaa siz böle yorum yapmadan ziyaretlere devam ederseniz bu yeni blogumu bulmanız tevafuğa kalır söyliim.                (al bir tehdit daha) (not: mafya filmleri seyretmek bi süre askıya alınacak)

Niyedir bu yorum beklentisi diye merak edenler muhakkak olur, hemen açıklıyım, biz abimle araştırıp bulduk. Tamamen evin en küçük olup ilgi ile büyümemle alakalı.

Bakın artık durumumuda biliyosunuz psikanaliz yönünden.

Lütfen…

yoklama alıcam 😉

o kadar emekle oturup yazı yazıyorum ya Allah Allah 🙂

Reklamlar

Ziyaretçilerin dikkatine!!!” için 10 yorum

  1. Bugun bloguna ilk ugrayisim. Her ugradigimda bir yorum yazacagim. 😛 (Bunu sen istedin ;))

    Aslinda su son cumlen vurdu beni… 🙂

  2. “Ben burdayım öğretmenim” Atlı karınca diye bir dizi vardı evvel zaman içinde, yoklama denilince beynimdeki ilk çağrışım bu oluyor.

    Blog okumayı severim ama nadiren yorum yazarım; madem ısrar ettiniz, eh peki bari yazayım dedim 😛

    Yeni blogunuz hayırlı olur inşallah.

  3. sELAM iLE,

    Resim ararken karşılaştım bloğunuz ile. Blog okumayı sevdiğimi söyleyemem , hatta ilk kez bu kadar uzun süreli blok okudum diyebilirim. Samimimi,içten ve insanca bir yüreğe ilişmenin güzelliği ile geçtim kelimelerinizin üzerinden.
    Kalbinizin hiç üşümemesi , hep ama hep güzelliklerle kaşılaşması için dua ediyorum. geceme ve mahsun kalbime tebessüm oldunuz, eksilmesin sizinde gülümsemeleriniz hayata.
    Huzurla kalın ve iyi olun hep tüm sevdiklerinizle birlikte.
    saygı ile.
    Monolog Sakini

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s