Günlük gibi · Müzik · Uncategorized

her halükarda garanti

Ağlamaya karar verdiniz, olur ya

ben genelde ağlamaya niyet edip ağlayabiliyorum

niyet ettim Allah rızası için; gurbete anneme kekliğe ağlamaya dediğimde bu türkü ve erkan oğur birebir.

hımm şunuda söyliim sılada da olsa gurbettede olsanız, Anneyle birliktede olsanız kekliğiniz hiç olmamışta olsa

insanı zorlayan bir şarkıdır kendileri.

Sizin şartlarınıza bakmaz gözünüzün yaşınada acımaz 😉

bi süre daha buralara takılıcam, blog benim ya!!!dönerim dönerim 🙂

walla gidicem sonra 🙂

her halükarda garanti” için 4 yorum

  1. Selamlar Ayşegül,

    Malumunuz olan ziyaretimi tamamladım ve döndüm çok şükür. Ben yokken Akademim’e sahip çıktığın için müteşekkiriz efendim, Allah sizlere sağlık, afiyet versin.

    Şimdi gelelim fırça faslına. Sizi varya sizi kaynar kazana atmalı, yandım dedikçe altına odun atmalı :)) Yahu kardeşim bloglar mahallesinden taşınsak mı diye bir kanaatimizi söyledik muhabbet dolu fırçalarınızı yedik. Bir geldim ki, en büyük teknik ve moral destekçimiz Ayşegül Hanım ve yorumlarıyla her an yakın desteğini hissettiğimiz Hatice kardeşimiz çoktan bavullarını toplamış gitmişler. Zaten yayına dair olmayan iştahım iyice kaçtı. Girip ne yorum nede herhangi bir yayın yapasım geliyor. Gidiyorsanız beraber gideriz, bende kapatırım ona göre 🙂

    Fakat sizlerden ricam, çok kıymetli bir dostluk tesis ettik, bu zayi olmasın. Gerek Doğuyu, gerek seni müsade edersen bırakmaya niyetim yok. Zaman zaman mail yoluyla olsun yazı yada fotoğraflarımı sizlerle paylaşmak ve aynı şekilde sizlerinde paylaşımlarını göörmek isterim.

    Ee tabi bu klip içinde yorum yapalım. Ne diyeyim, beni biliyorsun işte. Hem gurbet, hem valide. Her yanımızdan koyuyor bize.

    Allah bahtınızı açık etsin ve kaderinizin yollarına su serpsin. Muhabbetle dost…

Bir Cevap Yazın

