Güncel

Önemli!!!

hediye.jpg

Blogu açalı 4 ila 5 gibi bir süre geçti.

Uzun bir süre sadece abim ziyaret etti ve yorum yaptı

(tabi yaptığım baskıların önemli bir etken olduğunu kabul ediyorum:) )

Ancak biraz önce farkettim ki en son yorum sayım 999 a ulaşmış yani bundan sonra yapılcak ilk yorum 1000. yorum olma şerefine erecek 🙂

Efendim düşündüm ki bu yoruma yapana bi kıyak geçmeliyim ne olduğuna henüz karar vermedim ama düşünücem.

İçimden geldi ya hu bir nedeni yok. Marketlerdeki 10.ooo. müşteriye yapılan muamele gibi düşünün 🙂

Ödüle meyyalim valla keyiften !!! 🙂

Önemli!!!” için 11 yorum

  1. 1000. kisiye hediye 🙂 Ne guzel ve ince bir dusunce. Allah sana herseyin en hayirlisini versin insallah…
    Bloglar mahallesinin adina biz sana tesekkur ederiz hersey icin…

    Ayrica seni tanimaktan ve burda olmandan cok mutluyum.

    sevgiler,

  2. Hureyre
    yanılmıyorsam sen USA daydın değil mi?
    O yüzden seni ayrı birk ategıoride değerlendiriyorum ama türkiyedekiler için hala geçerli olsun bu hediye.

    Sana gelecek olan hediye hakkın saklı ama yanlış anlaşılmasın 🙂
    Sizde iyi ki varsınız

  3. Selamun Aleyküm Ayşegül Abla;

    Şimdi böyle de olmas ki 😀 1000. yorumdan sonra açıklayacaktın hediye vaaaar diye. Sonra 2000. yorumu gözlüyoum ona da hediye var diyecektin 😀 Neyse bana hediye olarak muhabbetin yeter. Tabi 2000. yorumu ben bırakana kadar hehehe. Hadi mim dalgası başlat. Hediyeleşme dalgası. Ama X bana hediye al demekte ilginç olur. Sonra da X, Y bana hediye al der. Yok olmas böle mim dalgası. Hureyreyi tebrik ediyorum. Dikkatsizi de tebrik ediyorum. Seni de tebrik ediyorum Ayşegül abla 😀

    Allah’a emanet olun…

  4. Aman ya ne kadar hediye meraklısı bir milletmişiz 😉

    latife ediyorum.
    ama bunu yaptığım iyi oldu blog biraz hareketlendi.
    Ben her yüzde bunu tekrarlasam mı ne yapsam 🙂
    hadi kolay gelsin arkadaşlar…

  5. serefraz, sen bana bir tüyo vermiş oldun bu yorumunla. iyi bari bende birkaç hediye hazırlayayım da, gelene gidine ikram edeyim bloğum hareketlensin. bloğumun üzerine ölü toprağı atılmış gibi son günlerde, o denli tenha ve yalnız.
    bir de bu tema için bana kızma olur mu? hayır, benim bir suçum yok, ne yaptıysa wordrpress yapmış. kabahati onlarda aramak lazım. kardeşim bu kadar da güzel tema hazırlanmaz ki diimi ama. yani, bunca zamanlık wp mazim var, böyle eli yüzü düzgün bir tasarımı ilk kez gördü bu gözler..

    sevgiler;

  6. Irmakcım
    ben gelir giderim bıktırırım ama sonra 😉
    yaaa sende mi aldın temamı

    alın yaf battı balık yan gider sizden kıymetli mi 😛

    neyse ben yakında bi değişiklik yaparım belki

    sevgiler…

  7. serefrazcığım, ama çok güzel hazırlanmış, ben ne yapayım. tutamıyorum kendimi çok beğendim. haklarını teslim etmek lazım şimdi. yerli yerinde, düzenli, sade ve çok hoş, şık bir tasarım bence. cidden bu kadarını beklemiyordum wordpressten.

    tamam tamam, yeter bu kadar gevezelik, boş boş konuştum gidiyoruuum.

    sevgiyle kal..

Bir Cevap Yazın

