Fethi Paşa

_mg_3988.jpg

Hediyeniz bu arkadaşalar

yani bi fotoğraf meraklısından da başka bişey beklenmez değil mi ?

hadi iyi seyirler…

Fethi Paşa” üzerine 9 yorum

  1. merhabalar…..uzunca bir aradan sonra yorumumla aranıza geldim.hediyeler falan veriliyo ama biz nasiplenemedik bu işten:)) şaka bi yana da varlığın bi hediye.çok sık ziyaret edemediğim için fazla yorum yapmıyorum ama takipteyim ona göre:)
    bu aralar güçlü insan olup dünyayı sırtında taşımanın mı,yoksa güçsüz insan olup dünyanın sırtında taşınmanın mı daha iyi olduğunu düşünüp karar vermeye çalışıyorum.karar versem ne değişir onuda bilmiyorum ama en azından bi kararım olur.
    karar vermeme yardım edermisin ayşegül?güçlümü yoksa güçsüz mü olmak?taşımakmı taşınmak mı?

  2. buraya ilk gittiğimde bayılmıştım.mis gibi erguvanlar kokuyordu baharda.
    özel ve güzel bir hediye olmuş bence.resimide çok güzel çekmişiniz
    ellerinize sağlık
    cumamız mübarek olsun…

  3. songülcüm;
    Yine senin
    -niye ben-
    -niye o-
    -niye biz-
    deme dönemin gelmiş sanırım. 🙂
    hayata yönelik acaba taşıyıcımı olsam taşınan mı olsam yönünde sorular sormak için artık biraz büyüdük diye düşünüyorum.

    Bir denizde yol alıyoruz;
    yüzüyoruz, kulaç atıyoruz, an geliyo çırpınıyoruz batmamak için.
    Bazen öyle zamanlar geliyo ki kendi ağırlığımıza bile tahammül edemiyoruz ve suyun kaldırma kuvvetinden faydalanıp kendimizi suya teslim ediyoruz.

    İkiside bizim için taşımakta taşınmakta.
    Sanırım önemli olan zamanlama; fırtınalı dönemlerde kendini suyun akışına bırakmamak,
    sakin bir denizde de çırpınıp enerjiyi boşa harcamamak.

    e be songül sen bunları bilirsin bana mı yoklama çekiyosun 😉

  4. Tuba
    Bak bu konuda hem fikiriz.

    Fethi Paşa benim için de özel bi mekandır.

    Özellikle de şu mart sonu nisan başı laleler açmıyor mu
    müthiş bir manzara ile göz gözeyiz demektir.

    Sizin de yüreğinize sağlık 🙂

    WordPress engellendiğinden biraz geç cvbladım üzgünüm.
    şimdilik bir yolunu buldum yasağı delmenin 🙂

  5. Biraz karisik yazmisim. Sonradan bende okuyunca zor anladim. 🙂

    Biz burada üşüyoruz ve yazın bitmesine de az kaldı. Darısı sizin başınıza. Bol yağmurlu bir sonbahar geçirmeniz ümidiyle…

Bir Cevap Yazın

