Uncategorized

Karpuz mu ne…

cake.jpg

Karpuz mu ne…” için 6 yorum

  1. bu pastalar cok guzel.yemek ısterım ama yıyemıyorum.teyzecım senı cooook sevıyorum. ben kucuk yıgenın BİHTER SERRA

  2. Bihter Serra;
    ya blogumu iyice hatıra defterine çevirdiniz
    nerden de söyledim ya hu 🙂

    şaka yapıyorum tatlı çöreğim, bunları sen söylemişsizdir ablanda yazmıştır tahminime göre,

    İnş. bi gün bi yerlerde böyle bir pasta bulursak alır yeriz olmaz mı?
    emanetin bende geldiğinde vericem unutmadım 🙂

    Hadi hoşçakal teyzecim…

Bir Cevap Yazın

