Günlük gibi

İtiraf

shy.jpg

Geçtiğimiz kış Kültür A.Ş’ nin Seyyarkitap adını verdiği bir uygulamaya başladığını öğrendim.

Malumunuz vechiyle, kitaplar topluma açık olan yerlerde belli standlarda bizlere sunulacak,

bizlerde alıp okuduğumuz kitapları yine istediğimiz herhangi bir yere bırakacağız.

Böylece şehirde elden ele bir kitap sirkülasyonu sağlanacaktı.

Benim bu konuya ilk tepkim

–hıı tabi tabi,

tam bizlik bir uygulama! aldıkları kitapları bırakmaz bu millet demiştim.

Arkadaşlar kitaplığımda tam dört tane seyyar kitap özgürlüğüne kavuşmayı bekliyor.

Kendimi burdan ihbar ediyorum bu dört kitaba çok alıştım şimdi onları nasıl bilmedikleri bir dünyaya

bırakabilirim 🙂

İtiraf” için bir yorum

  1. Yetkililerin bu konu üzerine ciddi manada eğilmelerini istiyorum.Hatta bu yazıyı ihbar mektubu kabul edip yetkililere bildirmek lazım.Lütfen böyle toplumsal projelerde daha hassas olalım 🙂

Bir Cevap Yazın

