Günlük gibi

Lamborghini

otomobil.jpg

Bu yaz Algida –magnum– alıp şifreyle kampanyaya katılanlar arasında çekiliş yapılıp bir lamborghini vereceğini söylüyor. Sanırım ülke sınırları içinde bu kampanyayı bu kadar ciddiye alıp, bu kadar çok magnum tüketen bir Allah’ın kulu daha yoktur.

Neyse şimdiden söyleyeyim; ben lamborghini sevmem, aldığım gibi satıcam 🙂

Lamborghini” için 2 yorum

  1. Valla burdan magnumu kınıyorum.Güzelim Ford Mustang Gt dururken lamborghini kampanyası düzenlemesine anlam veremedim 🙂
    @Serefraz,böyle bir kampanyadan bana Mustang çıksa onu satmam ben.Gerçi benzinine para yetiremem onun ama onun da çaresini buldum;tüp taktırmak 🙂

Bir Cevap Yazın

