Günlük gibi

Karınca

karinca.jpg

Hayata bir kere daha gelmemize izin verilse ben karıncayiyen olarak gelmeyi isterdim. Çünkü mutfakta, kervanlar kurup gezinen karıncalardan intikam almanın tek doğal yolu bu sanırım. Aldığım karınca yemlerinden şüphe etmeye başladım. Yok olacakları yerde semirmeye başladılar, görseniz tezgahta nasıl salına salına dolaşıyorlar. Bazen mutfağın sahibi onlar mı yoksa ben miyim gözden geçirmek zorunda kalıyorum. Neyse bakmayın siz yazının böyle eğlenceli gözüktüğüne, aklımda ki fetvayı ilahiyatçı arkadaşlardan alabilirsem ben onlara yapacağımı biliyorum 🙂

Karınca” için 5 yorum

  1. ben de evde karınca besliyorum. hem sevimliler, hem masrafsızlar, ilgi alaka filan da istemiyorlar.ölene kadar bakma zorunluluğu da yok, bazen geliyorlar bazen gidiyorlar.
    bunlar aralarında evleniyor çocukları oluyor, amca hala teyze bacanak görümce filan bayaa da kalabalıklar, tek bi hayvana bağlı kalma zorunluluğu da yok yani. herkese de tavsiye ediyorum.

    * tamamen aşırmadır.

  2. Küçükken eski evimizde vardı ve annem karınca berekettir derdi.Bizde o sebeple karıncaları akide şekerler ile beslerdik :).Bir süre sonra karıncalar yok oldu ve ben hala düşünürüm acaba evimizin bereketi mi kaçtı diye :).Eğer bu tespit doğruysa o zaman bol karıncalı günler.Allah karıncaları mutfak tezgahınızdan eksik etmesin.Muhabbetle

Bir Cevap Yazın

