hırsızlık :)

basamaklar.jpg

Şimdi fotoğraf dediğin böyle olmalı, benden son günlerde pek iyi iş çıkmıyor farkındayım. 🙂

Ancak Gökhan Abi’den araklayabilirim değil mi ?

Nerdee???

Ağız tadıyla bir hırsızlıkta yapamadım

-Abi bunu araklayabilirim- dedim

-al senin olsun- dedi

Nooldu şimdi ya ben çaldım mı çalamadım mı ? 🙂

hırsızlık :)” üzerine 6 yorum

  1. hırsızın gönlü olsa öküzü havalandırma boşluğundan çıkarır.
    (tamam kabul ediyorum. bu söz tam olarak böyle değildi)

    sizin gönlünüz yokmuş bu işte,

    ayrıca !!!size hırsız demek isteMEdim!!! 😀

  2. ınsanlar bırbırlerıyle arkadas olmak ıcın onu cok ıyı tanıması gerekır.aksı taktırde yeryuzunde arkadaslıklar buyuk kavgalarla son bulur

Bir Cevap Yazın

