Formula 1

Bu hız tutkusu hakikaten başka birşey bu yarışları seyretmeyi bırakın dinlemek bile bir keyif.

Bu cümleleri kim mi söylüyor 25 dakikada gidilecek yolu 10 dakikada giden bir -hız delisi-

Yoksa canavar mı demeliydim 🙂

Neyse bu yarışları da tavsiye ederiz, zaten bilen bilir.

24-26 Ağustos arası İstanbul Park’ta

Formula 1” üzerine 2 yorum

  1. Selamlar Ayşegül,

    Genellikle sana bıraktığım notları dar zamanlarda yazmay ıtercih etmiyorum, içime sinmeli 🙂 Fakat bir hız tutkunu olduğunu okuyunca dayanamadım. Seni biz ne zaman keşfedicez, şimdide bu çıktı. Araban var mı ve İstanbul trafinde ulaşım için arabayı mı tercih ediyorsun, merakımı celbetti. Her neyse aman kendine dikkat et kardeş, kolay gelsin.

  2. selamlar;
    henüz arabam yok olması içinde biraz daha vakit var sanırım.
    Almayı düşündüğüm araba rengi ile modeli ile masamın üstünde duruyor ve ne kadar çok çalışmam gerektiğini bana hatırlatıyor 🙂

    Bana ablam bile arabasını emanet etmez nasıl kullandığımı varın siz düşünün.
    Ben neredeyse otobüs bile kullanmıyorum yürümeyi tercih ediyorum gerçi bazen abarttığımda olmuyor değil.
    Bir gün Cerrahpaşa’dan Edirnekapı’ya kadar yürümüştüm, Mp3 üm sağolsun çok iyi dost oluyor bana yolda 🙂
    Genelde de inmem gereken duraktan bir kaç durak evvel iner ve yürürüm.
    Yani anlıycanız arabam olsa da onu ihtiyaçtan ziyade keyif için kullanıcakmışım gibi görünüyor.

    Eyvallah…

Bir Cevap Yazın

