Fotoğraflar

Bazen

_mg_3785-1.jpg

[Cihangir-Ayşegül]

Bazen yokuşlardan inerken de güzel bir manzara size göz kırpabilir

Bazen” için 4 yorum

  1. Selamlar Ayşegül,

    Yahu sana şaşırıyorum Ayşegül. Durdurak bilmeden İstanbulu mu arşınlıyosun boynunda asılı Canonla. Seninki sahiden bir tutku, saygımız sonsuz 🙂 Evet bizide sardı bu sevgi çok küçük yaşlardan itibaren ama herhalde ağır makinayı daimi taşımayı göze alamazdım herhalde.

    Resimde benim Galata Kulesiden ziyade iki şey dikkatimi çekti. Bİrincisi sağ kısımdaki ev sahiden harika. Diğeri ise, bizim bulunduğumuz çoğrafyada çok geniş bir alan düzlük ve bulunduğum şehirin değil içinde çevresindeki illerde bile değil dağ görmek, yokuş bulmak bile imkansiz. Yükseltilerin bile insan latifelerine ne denli bir katkısı olduğunu burada keşfettim. Öhü öhü, sevgili İstanbul halkı; yokuşlarının kıymetini bil ve zinhar şikayet etme…

    Gez bakalım sen gez, acısını çıkarmaz mıyım ben İstanbuldan gelince. (Ya bu gevşeklik bende sadece bu blogda oluyor, eğer RTÜK tarafından mahsurlu olarak algılanabilirlilik ihtimali varsa frene daha sıkı basayım.)

    Hadi kal hayırlarla ve Allah sana İstanbul’un hep hayır yüzünü göstersin…

  2. Kemal;
    🙂 yok ya hu o kadar da değil ama pek evde oturduğumda söylenemez. Benim, makina ve aparatlarını taşımaya yönelik çözümüm sırtımdan hiç inmeyen sırt çantam (ilkokuldan beri) 🙂

    Evet İstanbul u İstanbul yapan önce yedi tepesi sonrada o tepelere ecdadın kondurduğu nadide şaheserler.
    Velhasılı, İstanbul hayat gibi yokuşlarla dolu ve onlarla güzel.

    Gevşeklik? yok bence bu samimiyet. Bizim fakiranede bunu yakalıyorsunuz ne mutlu bize. 🙂

    Sizede işlerinizde kolaylıklar diliyorum

Bir Cevap Yazın

