Yenilesi olanlar

img_3813.jpg

Ben bu eziyeti sizlere niye yapıyorum inanın bende bilmiyorum ama şunu söylesem bilmiyorum biraz rahatlar mısınız bu su böreğini yerken ve bu limonatayı içerken hep sizleri düşündüm 🙂

Şaka bir yana Karaköye yolunuz düştüğünde mutlaka Güllüoğluna bir uğrayın derim.

Yenilesi olanlar” üzerine 6 yorum

  1. Ah ah, babacığımın canı tereyağlı su böğreyi çekerdi de, gider karaköyden alırdım onun için. İstanbulda yaşayıp, İstanbul kültürüne sahip herkesin bildiği bir mekandır Karaköy Güllüoğlu. Ve benim içinde çok özeldir. Hatirlatıp eskileri yad etmemize vesile olduğun için teşekkürler.

    Aslında benim yıllardır düşündüğüm bir projem. İstanbulda yemek yenilesi ve ziyaret edilesi mekanların toplandığı bir site oluşturmak. Hatta bir ara fotoğraflamaya ve kartvisit toplamaya başlamıştım fakat kısmet gurbette bir benzerini yapmakmış. İnşallah şimdi helalfood üzerine Amerikaya ait birşey hazırlıyorum. Ama neden senin gibi gezmeyi ve fotoğraflamayı seven biri böyle bir hizmete vesile olmasın. Heem böylece yurtdışındaki ve şehir dışındaki İstanbul sevdalıları geldiklerinde mutlaka gitmaleri gereken mekanları bilirler ve bizlere dua ederler. Neyse bizde proje çok, düşünürden blog ahalisi olarak fikir teatisinde bulunuruz inşallah.

    Selamlar, bereketli ve semereli geçsin ömrünüz…

  2. aslında senin yaptığın eziyet değil ya “paylaşmak”….yediğin yemeği,giydiğin ayakkabıyı,nutellayı…gördüğün mekanları.senin için bişeyler ifade eden şeyleri.bende bundan büyük zevk alıyorum.temmuz ayı boyunca gölcükte olduğum için(tatilde)interneti kullanamadım.ve bloğu öyle özledimki.internette ilk işim burayı ziyaret etmek oluyo.senden bişeyler duymak,görmek,senden haberdar olmak çok güzel…..iyiki varsın.

    bu arada çok hızlısın ya.her ziyarette bir sürü yeni şey görüyorum.gercekte makina elinde hep geziyosun galiba.işin gücün yokmu senin:)))))))
    yorum yapmada akademimle yarışıyorum çaktırma:)))

  3. Kemal’e

    Ohh be nihayet bir bilen çıktı şurayı.Kendimi uzaylı gibi hissetmeye başlamıştım. 🙂

    Lütfen kafamızdan her geçeni ifşa etmeyelim. 😛
    Belki aynı proje üstünde hazırlık yapan birileri var değil mi ama.
    yok sonra dermişsiniz ben dedim bak şimdi birileri yapıyor.

    not:
    ya bazen böyle yazdıktan sonra yazdıklarımı okuyup siliyorum.
    Diyorum Ayşegül biri bir gün yanlış anlıycak bu esprilerini alınıp darılacak.
    Sonrada diğer Ayşegül devreye girip diyor ki;
    boşver kendin gibi olmaktan vazgeçme nasılsa zamanla alışırlar 🙂
    Nasıl iyi demiş mi

  4. Songülcüm;
    Canım ya senin yorumlarını görmek beni nasıl mutlu ediyor anlatamam.
    Bana yazdığın mektupları aldığımdaki heyecana yakın bir duygu bu da 🙂
    O mektuplar hala arada açıp okuduğum emanetlerindir 🙂

    Ya hiç sorma önümüzdeki çarşamba dersler başlıyor.Şimdilik bir gün ama tatile öyle alışmışım ki, geriliyorum 🙂

    Yarışın ben şahsen memnun olurum 😀

    sen de iyi ki varsın ve iyi ki benim dostumsun 🙂

  5. Selamlar Ayşegül,

    Ben Songül. (Daha çok mutlu olursun ümidiyle 🙂 )…

    Bakıyorum proje konusunda yol almışız da bizim gibi gönüllülere “sen sağa çek, ben soldan devam ediyorum diyorsun”, bizimde tuzumuz olsa çok mu tuzlu olur 🙂

    NoT: Bende siliyordum kısa bir zaman öncesine kadar ama samimiyet olarak algılandığına dair aldığım teyitten sonra artık rahatım. Senden de aynı şekilde yalnış anlaşılma kaygısı olmadan yazmanı rica ederim.

    Songül’e,

    İsmini kullandık başta ama kusurumuza bakmazsın artık bir latife olsun istedim. Mesajlaşmada benimle yarışamazsınız yada ben sizinle yarışamam çünkü farklı kulvarlardayız. 🙂 Benimkisi maalesef sadece sanal dostluk. Mesela sen “seninle karşılıklı bir çay içmeyi özledim” yazsan belki benim on mesajımdan çok şey ifade eder. Ama yine de böyle bir atıfa mashar olmak benim için hoş, teşekkürler. Yeri gelmişken samimiyetime itimat ettiğinize itimat ederek söylüyorum, imkanı olsaydı “Akademi Dostları” olarak kabul ettiğim dostlarla tek tek tanışmak, büyüklerinin duasını almak isterdim. Bir gurbet hediyesi olarak kabul ettiğim insanların yıllarca araya araya bulamadığı böyle karakterli dostlarla tanıştığımdan dolayı kendimi talihli sayıyorum. Bak yine çok uzattım. Muhabbetler Ayşegül ve Songül ve dahi dostları…

  6. Kemal’e

    Est. olur mu öyle şey projeleri paylaşmaya devam edin lütfen bekliyoruz.

    Not: teşekkür ederim yanlış anlaşılmayacağını bilmek güzel.

    ya bu yapılır mı benim blogumda başkasına hitaben yazı yazmak.

    bu en iyi dostlarımdan biri bile olsa yoo yoo bunu çekemem 🙂

    kıskancım demiştim di mi
    bi de şu dille söyliim

    I m so jealous 🙂

Bir Cevap Yazın

