Fotoğraflar · Günlük gibi

Tahmin

img_3809.jpg

[Karaköy-Ayşegül]
Bu arabanın markası ne ola ki

Var mı tahmini olan

Reklamlar

Tahmin” için 2 yorum

  1. Ben lise yıllarından beri arabam olduğu halde öyle araba markaları falan bilmem ama bu arabaları aşağı yukarı on sene öncesine kadar Kadıköy iskelesindeki dolmuş duraklarından hatırlıyorum. İstanbullular için nostalji olması yönüyle anlamlı bir yanı vardı. Hatta onlarla bütünleşmiş bir şöför tiplemeside vardı. Şişmanca ve pala bıyıklı amcalar akşama kadar durakta beklerken arabalarını özenle siler ve çocukları gibi severlerdi. Sanki arabaların gitmesiyle o amcalarda ortadan kayboluverdiler. “Sırlar Dünyası”nın bu sırrı araştırmasını istiyorum 🙂

    Bugün biraz çenem yada klavyem düştü, idare et artık. Unutmadan seni bir türlü ikna edemediğim bir konu fvar, fotoğraflardan sana ait olmayanların kaynağını belirtmen ricamızı lütfen tekrar düşün, çünkü yazılacak yorumlara yön verecek ve etkileyecek bir konu bence.

    Deklanşörün dert görmesin, selamlar…

  2. Hımm

    Öncelikle tahmin yok ve zaten pek kimseninde eski otomobillere ilgisi yok buralarda ben ne marka olduğunu söyliyeyim bari “Chevrolet”

    evet sanırım artık bu arabalardan olmaması bir araştırma konusu ve benim için de fotoğrafik değer arzediyor

    Bu fotoğraf bana ait ve ve güllüoğluna doğru yürürken karaköy iskelesinin arka sokaklarından birinde ikametetmekteydi kendileri.

    Bilmiyorum Kemal farkettiniz mi bi kaç post yukarıda ben unutkanlıktan bahsediyorum.
    Bu son dönemde yaşadığım ciddi bir problem benim için.
    Fotoğrafın yerini ve kime ait olduğunu yazmayı hatırlamayı bırakın;
    buzdolabında alakasız malzemeler bulmaya başladım. Ben hangi dalgınlıkla onları oraya koyuyorum işin kötüsü bunu da hatırlayamıyorum 🙂
    Anlayacağınız bir önemsememe söz konusu değil.
    Dua edelim hala blogu hatırlayıp bişeyler ekliyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s