Fotoğraflar · Günlük gibi

Peugeot

peugeot.jpg

Var mıdır dünya da eşi benzeri bir  araba daha?

Benim için yok 🙂

Peugeot” için 8 yorum

  1. Selamlar Ayşegül,

    Belki sözlerim yanlış anlaşılma potansiyeli taşıyabilir ama samimiyetime itimat etiğini düşündüğüm için içimden gelenleri paylaşmak istiyorum. Son üç fotoğraf tek kelime ile harika ve bence bu fotoğraflar “serefraz”ın çıtasını yukarılara çekmiş oldu. Bu fotoğraflar ıgörünce sahiden arşivini daha da merak eder oldum.

    Ayrıca sitenin yeni formatı çok isabetli seçilmiş, ellerine sağlık. Fotoğraflar çok daha ideal ölçülerde yayınlanabiliyor ve uzun yazıların yayınlanmasına imkan veriyor bu format. Bu defa isabet yüzdesi çok daha yüksek olmuş diybilirim kendi subjektif değerlendirmelerime göre. Bilirsin ben bu işlerde biraz geçikmeli ilerliyorum. Bende yazılarımı ve fotograflarımı yayınlama konusunda şikayetlerimi giderecek bir format arıyorum, uygun gördüğün bir teklif varsa memnun olurum.

    Çalışmalarında başarılar dost…

  2. selamlar kemal,
    est. niye yanlış anlayalım. Bilakis memnun oluyoruz yorumlarından, şimdi gelelim asıl meseleye son üç fotoğraftan sadece biri bana ait diğerleri yazmak istediğim konulara başka yerlerden ayarladığım görüntülerdi. yinede o cümleleri üzerime alıyorum 😛

    yeni temayı beğenmene sevindim. Aslında bir iki tane uygun tema var aklımda ama siz beğenir misiniz bilmem.

    sizede
    iyi çalışmalr …

  3. oooooooooooooooo..!!
    404 süper bi araba 1.8 moptor secenegi ile 1958 yıllarda piyada yer aldı ve 1964 lü yılla kadar devam etti ve r504de yer verdi 504 aynı motoru kullandı koldan vitesli şansumanı il (kara Şansuman)
    ve 504 bunu 2.0 motor yaptı grank dan güc verdi 504 tarihe gecdi.!. Tpeugot.!:;)

  4. öğrendiğim bütün handikaplarına rağmen hala pejonun hayallerimi süslemesi onu gerçekten sevdiğimi gösterir.
    Elbet bir gün benim de bir pejom olcak.

    *verilen bilgilerden dolayı ayrıca teşekkür ediyoruz

Bir Cevap Yazın

