Converse

img_3836.jpg

Kendileri ayakkabı dünyasının hasıdır

Sizi asla yarı yolda bırakmaz,
rahat etmeniz için elinden geleni ardına koymaz.

Elinden gelse kerata daha neler yapacakta yaratılışı müsait değil.

Mesela ben benimkilerin her an mutfak işlerinde yardım edecekmiş gibi bana bakmasından etkilenmişimdir.

Düşünmesi yeter derler ya bu da öyle bişey

iyi ki varsınız yaw

canım pabuçlarım benim

Converse” üzerine 6 yorum

  1. Bu ayakkabılar zaten “ayakkabı” kavramının dışında kendine has bir yer edindi sanırım.Çocukken pazardan satın alırdık.Gerçi o zaman adı converse değil bizim için “bez ayakkabı” idi.Bugün bu marka bu kadar ünlü ise bizim sayemizdedir. 🙂

  2. Ayşegül merhaba, öncelikle fotoğrafın çok güzel, çok beğendim. Converse gelince malesef gerçekten çok karizmatik bir ayakkabı, giyilesi, bir ömür birlikte yaşanası. Yalnız hakkında o kadar kötü şeyler duyuyorum ki bu markanın gidip alasım yok hiç, umarım bir gün şeytana da uymam. Nedenine gelince Converse’in günde beş cente çocuk işçi çalıştırdığını okudum bir yerlerde ve bu beni çok etkiledi. Yani o hayatları çalınan çocukları düşününce, gözümün önüne getirince ne alasım ne giyesim gelmedi bu ayakkabıları. Öyle işte, paylaşmak istedim sadece… Sevgilerimle… BU arada yeni teman hayırlı olsun, güzel olmuş, Kill Bill’i ben de tek geçerim…

  3. merhaba ahimsa,
    turuncu olan ayakkabıların fotoğrafı bana ait değildi bu bana ait ama 😉
    Ben aslında converse derken suskun un tabiri ile bez ayakkabıları kast etmiştim ayakkabıda çok marka takıntım yoktur, ve kesinlikle o konuda sana katılıyorum…

    temayı beğenmene sevindim, kill bill başkadır değil mi ya 😉
    hoşçakal iyi çalışmalar…

Bir Cevap Yazın

