Uncategorized

küçük bir kız gibi…

_mg_3778.jpg

keşke hep böyle kalabilsek masum,

keşke isteklerimiz o zaman ki kadar az olsa

keşke o zaman sahip olduklarımız da bizi hiç terketmese

küçük bir kız gibi…” için 6 yorum

  1. Hürmetler,

    Her halde bloguna bal doldururken yakaladım seni. Sonunda Ayşegül’ün yüzünü fotograf makınasından azade görebildik 🙂 Bizde acaba o şekilde mi dolaşıyor hep diyorduk. Harika bir çocukluk fotoğrafı. masumiyet, neşe, yaramazlık, hepsi bir arada.

    Selamlar…

  2. ÇocukGibi

    Çocuk gibi olmalı.
    Mesela;
    Yaptığın resimde,
    İki güneş.
    Yahut şiirinde;
    Yersiz gülümsemeler,
    Olabilmeli.
    Yada eskiyen,
    Kumbaranda;
    Umutların saklana bilmeli.

    Ufuk Nazım

    Çocuk olmak yada büyümüş olsada çocuk kalabilmeyi arzulamak her ferdin aklından geçer.Rabb’im yaşamış olduğunuz ve özlemini duyduğunuz tüm güzelliklerin devamını nasip etsin inş.Yüreğinize sağlık.Muhabbetle

  3. gözlerinin güzelliği hep aynı dostum.bende seni çok seviyorum.senden dolayı ayşegül isminide çok seviyorum.en çokta en zor zamanlarda beni suyun dibinden çıkarıp nefes aldırmanı seviyorum….çok bencilim dimi:(

  4. Songülcüm
    canım ya sen niye benim çocukluğum olduğunu açıklıyosun ki ben hiç oralı olmuyorum günlerdir
    şaka bir yana o senin bakışının güzelliği canım.
    ben seni dipte bırakırsam benim dostum kim olacak di mi ama yani tamammen bir çıkar ilişkisi bizimkisi :))
    üff ya bugünlerde çok muzurlaştım başıma bi gelecek var galiba 🙂

    seni burda görmek çok güzel muhabbetle…

Bir Cevap Yazın

