Şanslı olmak

kussb.jpg

(Cahit Ağçal’ a fotoğrafını kullanmama  izin verdiği için teşekkür ediyorum.)

Hepsi bunun kadar şanlı değil

Son günlerde yaşadığımız sıcaklar, bizleri buzdolablarına, sebillere su içmeye,

hatta kimi zaman caddelerde yürürken sırf serinlemek için  klimalı olduğundan emin olduğumuz alakasız mağazaları gezmeye itmiştir.

Yani demek istediğim bizlerin susuzluğa ve sıcaklara karşı bir sürü çözümümüz var,

ya kuşların, köpeklerin, kedilerin, nasıl bir çözümü var hiç düşündünüz mü?

Belki de  bir süre onların da su ihtiyacını karşılama sorumluluğunu üzerimize almalıyız.

Çözüm basit; elimizdeki yoğurt peynir kutularını çöpe atmak yerine su doldurup kapınızın önüne bırakın belki birileri susamıştır ne dersiniz.

Aslında itiraf etmem gereken bir şey var bu ince düşünce bana ait değil annecimin bana kazandırdığı bir bakış diyelim.
Buradan Annecime teşekkür ediyorum 🙂

Şanslı olmak” üzerine 8 yorum

  1. Selamlar Aysegul,

    Tek kelimeyle nefis bir fotograf, ceken sahsi tebrik ediyoruz. Kendilerini bize bir kac cumleyle tanitirsan memnun oluruz. Resim ile iliskilendirdigin metinde cok yerinde olmus fakat dilbilgisi ve anlam butunlugune dair yazilan metin kadar elestiri yazabilirim. 🙂

    Anneni de bu vesileyle fatihalar ve dualarla aniyoruz.

  2. Fotoğrafçı bir arkadaş diyelim tanımıyorum rica ettim kırmadı izin verdi.
    Hatalarımızı yüzümüze söyleyenler dostlarımızdır buyrun bekliyoruz 🙂

  3. Çözümmü? Evet bunları yapmalıyız vicdanımızı rahatlatmak adına..Ya bizden sonraki nesilller? sENCE Onlar bizim düşündüğümüzü düşünecek kadar eli açık olacaklar mı? Sen bgün boğazının kuruduğunu hissettiğinde buzdolabınadn aldığın soguk suyla ferahlayabiliosun.Ya çocuğun bu kadar şanslı olamazsa? Sence o kıtlıkta “diğerlerini” görme imkanı olacak mı? sence şanslımıyız değilmiyiz.?

  4. Ben bunu bir yerden hatırlıyorum :).Allah razı olsun güzel bir fikir.Allah yapmış yahut yapacak olduğunuz hasenatı kabul buyursun inşallah.Tekrar görüşmek ümidiyle.İnşallah o zaman yazılarınıza daha güzel yorumlar yazabilir ve yazılarınızı daha dikkatli takip edebilirim.Muhabbetle kalın inşallah.

  5. la yezal hoşgeldiniz öncelikle,
    bunlar o tvlerde sayılın önlemler dışında bir deniz yıldızının daha denixe kavuşturmak için yapılan hareket nevinden bir davranış diyelim.
    ve çocuklara vereceğimiz hesaba gelince ben kendi adıma
    -oğlum ben dünya nın kaynakları tüketilirken uyuyakalmışım
    demeyi düşünüyorum
    belki yer 🙂

Bir Cevap Yazın

