Uncategorized

Şah-ı Nakşibendi

Alaüddin Attar (K.S) anlatır: “Şah-ı Nakşibend beni kabul edince, kendilerini o kadar sevdim ki, kararım kalmadı. Sohbetlerinden ayrılamıyacak hale geldim. Bu halde iken bir gün bana dönüp: “Sen mi beni sevdin ben mi seni sevdim?” buyurdu.- “îkram sahibi zatınız, aciz hizmetçisine iltifat etmelisiniz, hizmetçiniz de sizi sevmelidir” diye cevap verdim. Bunun üzerine: “Bir müddet bekle işi anlarsın” buyurdu. Bir müddet sonra kalbimde kendilerine karşı muhabbetten eser kalmadı. 0 zaman: “Gördün mü, sevgi benden midir, senden midir?” buyurdu.”

Şah-ı Nakşibendi” için 2 yorum

  1. Selamun Aleyküm Ayşegül;

    Sevi Allah’dandır demi. Herşeyin başına, sonuna ve içine O’nu dahil etmezsek o herşey fani olur.

    Yazıyı sana hatırlatan arkadaşına ve sana teşekkürler Ayşegül 😀

    Allah’a emanet olun…

Bir Cevap Yazın

