Fotoğraflar · Günlük gibi

Polo

_mg_3603.jpg

60 yıl önce ingiltere’de üretilmeye başlanmış olan polo,dünyada en çok bilinen ve en çok satan naneli şeker markası. Ben bu şekeri çok severek yerdim ancak bir anda piyasadan kalktı bugün girdiğim bir bakkalda karşımda görünce küçük bir şok yaşadım desem yeridir. Ben bir paketi çarçabuk tükettim darısı diğerlerinin başına.

Sevenlerine duyrulur, afiyet olsun.

Polo” için 13 yorum

  1. Tutkulu tüketim anlayışına hayranım Ayşegül 🙂 Ama artık bizi bu fotograflarla kandırma ya, şu gezi fotolarından çıkar piyasaya. Bahsedilecek bir kaç konu daha var sana ama hafta sonuna kadar ders ders. Haydi sana afiyet olsun …

  2. bir şey diyeceğim. anasayfaya girdiğim zaman bu yazının resmi görünmüyor. ayrıca tıkladığım zaman görünüyor resim. bunun bir çaresi yok mudur?

    ayrıca bir polosever de bendim fekat artık bulunmuyor…

  3. e haticecim biz yukarda ne anlatıyoruz nestle bunu yeniden ürün listesine eklemiş demiyor muyuz :))
    sen bakkala markete gidince şöyle gözlerini dört aç :))

    ya böyle fotoğrafla karşılaşmıyorsunuz evet bu sayfanın özelliği böyleymiş
    farklılık olsun istedim ama pek beğenen çıkmadı :))

  4. Kemal’e
    teşekkür ediyorum tutkulu tüketim anlayışı mı yok yaw seçici desek :))
    tamam yayınlıycam inş., merak ettik yaw bahsedeceklerini :))
    Allah zihin açıklığı versin…

  5. Selamun Aleyküm Ayşegül;

    Senin tüm akraba ve tanıdıklarının ayrıca burada yorum yazan tüm arkadaşların, abilerin, ablaların Regaip kandili mubarek olsun. Üç aylar hayırlara vesile olsun herkes için.

    Bir ara bende polotikidim. Neyseki geçti. Bir daha öyle olmamak için polodan uzak duracağım 😀 Size afiyet olsun 😀

    Allah’a emanet olun…

  6. goruyor musunuz acimasiz blog dunyasinin bana yaptigini 🙂
    hala bulunmayan artık bulunmuyor demek degil midir?
    😛 😛
    ama artık olmadıgı bir gun olmayacagı anlamına gelmez ki?
    :)))
    falan filan..

Bir Cevap Yazın

