Komşu

_mg_3478.jpg

İki ayrı saksının birbirine komşu çiçekleriyiz.

Bir adım ötemdesin, çiçeklerin çiçeklerime sevinçlerin sevinçlerime karışır çoğu zaman.

Ağlarsın; gözyaşın yağmurum olur, yumuşatır kalbimi.

Ağlarım; dinlersin sessizce.

Bilirim hep yanımda yöremde kök salacaksın bu hayata.

Daha nice kışlar ve baharlar geçirmek dileğiyle…

Komşu” üzerine 3 yorum

  1. Bu şiir çok güzel çok özel ve çok kıymetli benim için.
    Ben senin kadar güzel ifade edemesem de dostluğumuzu iyi ki varsın iyi ki dostuz.
    Daha nice kışlar ve baharlar geçirmek dileğiyle…

  2. allah herkese böyle dostlar nasip etsin inş.gülmekte ağlamakta paylaşınca anlam kazanıyor.ne zamandır ziyarete gelememiştim blogunu.yorum yazmasamda internette ilk işim seni ziyaret etmek.sayende başka ufuklarada yelken açıyorum.bu bloglar kalabalık aile.çok ta hoşlar.samimi geliyo bana sanal alemde olmasına rağmen.neyse kolay gelsin diyelim.eline ve yüreğine sağlık.a.e.o

Bir Cevap Yazın

