Uncategorized

Pardon :)

puca.jpg

Pardon, benim param yok, sizin de bir banka hesabınız… Neden sizin paranızı biraz dinlenmesi için benim banka hesabıma yatırmıyoruz

Pardon, ben sizin söylediğiniz her şeyi sonuna kadar dinledim bayım, yazık ki artık kendi söyleyeceklerimi hatırlayamıyorum!

Pardon, ben sizi dikkatle dinliyorum İsmail Hakkı bey, ismim ne demiştiniz!..

Pardon, size küçük bir soru soracaktım ama beklerken büyüdü. Size büyük bir soru sorabilir miyim?

Pardon, ben sizden sıcak bir çorba istedim, siz bana soğuk bir gazoz getirdiniz. Daha iyi bildiğiniz bir lisan varsa, söyleyin orada buluşalım!

Pardon :)” için 6 yorum

  1. pardon, 🙂 bağlantı listesinde ismime rastlamadım. beni niye sildinizkine :)) olmaz böyle şey, kabul etmiyorum. serefraz’ın listesinde muhakkak olmalıyım. 🙂

    serefrazcım, bu linke bağlantı verebilirsin. ama güz gelinceye değin bloğum tatildedir.

    üç ayların mübarek olsun.

  2. 🙂 Hayırlı olsun yeni sayfan o zaman Ayşegül. Ben de Gökhün abinin pardonlarını çok seviyorum, hem de bütün yazılarını ve fotolarını da.

  3. harika bir metin 🙂 cok eglenceli ve anlamlı. bu sayfada bu tur yazılar sıklaşmıyor mu hatice’ye mi oyle geliyor?

    yeni teman hayırlı olsun, gule gule eskit 🙂

Bir Cevap Yazın

