Düş ve dua

 

yagmur.jpg

 

Yağmura nisana ve yaşıma aldanıp

uçurumları kıyı sanarak

ve dağlar erişilmeyince acı verir

sözünü unutarak.

Kaf dağına gitmek istedim ırmak inadıyla yürüdüm uzaklara

bir derviş olup yürüdüm uzaklara

yanıldı denektaşım geriye döndüm

kutsal sözler panayırına sığınıp

ipeksi bir sessizliğe büründüm

bir hayat mahcup veda

tanrım gülleri

ve sesiz harfleri koru.

İbrahim Tenekeci

Düş ve dua” üzerine 7 yorum

  1. Bu şiir yakın bir zamanda farkettiğim bir yazara ait.
    Şiir konusunda pek geniş bir yelpazeye hakim değilim açıkçası.
    Ancak bu kadar sarih ve duru satırlarada kapılmamak mümkün değildi benim için.

  2. @Serefraz,şiir gerçekten çok hoş.Oldukça sade ve anlatmak istediklerini çok güzel anlatıyor.Böyle güzellikleri bizimle paylaştığınız için çok teşekkürler.Bu ara bende yoğunum ondan tembellik edip kısa kısa yorum yazacağım kusura kalmayın artık 🙂 .Muhabbetle.

  3. Dua yoksulluk ve aşktır. Ali Şeriati

    İbrahim Tenekeci türkçeyi çok etkileyici, sade ve anlaşılır kullanabilen, anlam derinliği yakalayabilen bir şair ve yazar. Böyle değerli insanların daha çok gündem olması gerekir.

    Hatırlattığınız için teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

