Uncategorized

İhtiyarlık

_mg_3515.jpg

Bayramlarda ellerin öpülmeye başlayalı kaç yıl oldu?

Daha öğreneceğin bir sürü şey varken sana akıl mı danışır oldular?

Minareden yükselen her sala senin için bir dost vedası mı?

Ölümü sevmeye mi başladın yoksa sırf bu yüzden?

İhtiyarlık” için 11 yorum

  1. @Serefraz,öncelikle kalemine sağlık çok hoş bir yazı yazmışsın;az ama öz.Fotoğrafa gelince amcam çok masum ve bir o kadar tatlı.Siz fotoğrafçılar nasıl yapıyorsunuz bilmiyorum ama amcamın arkadasında kalan kısımlar biraz buğulu olsa daha hoş olmaz mıydı acaba.Photoshopta bilirim yapmasını ama makineyle nasıl yapılır bir fikrim yok. 🙂 Şarkı ise ayrı bir güzellik katmış.Güzel karelerinizi bizimle psylaşmaya devam etmeniz ümidiyle.Muhabbetle

  2. hoş güzel bi fotoğraf. 😦 …onlarla oturup muhabbet etmek bana öyle zevk veriyorki…saatlerce dinleyebilirm..

    ayrıca arka plan biraz netliğini kaybetmiş olsa gerçektende daha güzel olacak..

    en güzele emanetsiniz..

  3. suskun,
    yazıyı beğenmene sevindim.
    arka tarafı flu yapmak zor iş değil ancak amca beni farketmeden çekmek istememin telaşı ile ona dikkat etmedim 🙂
    şarkı favorilerim arasında olan farsça bir şarkı 🙂
    siz de yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen… 🙂

  4. ah amcacığım bi bilse onun resmi üzerine burda yorum yapıldığını 🙂 ne değişik bişe 🙂

    evet ya şarkıyı bende çok beğendim..böyle sıradışı şarkıları seviyorum.bunun gibi var mı daha?..sözlerinide çok iyi anlarımya 😛 ama olsun seviyorum. kim söylüyo ? ismi ne en azından..:) ben onu bulmaya çalışayım..

    sorular sorular birbirini kovalar 🙂

  5. Selamlar Ayşegül,

    Ben arayı zaman zaman açıyorum ama sen açmasan olmaz mı? Hafta da 5 gün dersim var maalesef bu yaz sıcağında, mesaj bırakamadığım durumlarda hergün gün içinde birkaç kez kontrol ediyorum serefraz’ı.
    Sitenin yeni formatı hayırlı olsun, sahiden değişiklik çok hoş geliyor gözümüze. Fakat siteni her açtığımızda bizi bir fotoğraf karşılardı, artık her açtığımızda seni görmek durumunda kaldık 🙂
    Bazı dosyalara en sonlarda mesaj yazmak daha hoş oluyor benim için, kimseyi yönlendirme kaygısından uzak . Bu fotoğrafa bakınca da içimden ilk geçen mahrem duygu tuhaf gelebilir ama bağıra bağıra bir dağ başında ağlamak ister gibi bir halet oldu. Neden bu koşuşturmacam diye bir kez daha hayıflandım doğrusu. Gerçekten yazısıyla, fotografıya ve müziğiyle enfes bir bütünlük olmuş, günlüne sağlık. Hayıflandığım bir konu var, senin 300 fotoğrafını sabırsızlıkla beklerken…sabredemiyoruz 🙂
    İlk günlerdeki gibi desteğinin devamını bekliyoruz, çalışmalarının bereketlenmesi ve hep O’nu hatırlatması duasıyla…

    Kemal

  6. hoşgeldiniz kemal,
    nerelerdesiniz diyeceğim açıklamışsınız zaten.
    Allah yardımcınız olsun, zihin açıklığı versin inş.
    yeni temayı beğenmenize sevindim, fotoğrafımla karşılaşılmasın diye sayfa açıldığında onu da kaldırdım. 🙂
    İçinizden geçen duygu yine sizin derinliğinizle illgili sanırım ve ne mutlu bize böyle teffekküre vesile olduğumuzu söylüyorsunuz.
    sabredemediğinizi söylemişsiniz ama bir miskinliktir sormayın e gördüğünüz gibi dükkana pek gelen giden de yok yakında iflas bayrağını çeker bizim blog 🙂

    iyi çalışmalar diliyorum 😛

Bir Cevap Yazın

