Fotoğraflar · Günlük gibi

Buyurmaz mısınız :)

_mg_3528.jpg

Arkadaşlar tatilden size ne getirsem, ne ikram etsem diye düşündüm taşındım en sonunda benim keyifle yediğim ahududu getirmeye karar verdim.

 

Buyurmaz mısınız ? 🙂

Buyurmaz mısınız :)” için 23 yorum

  1. @Serefraz,Valla helal olsun gecenin bu saatinde bu yapılır mı şimdi.Nerden bulunur ahududu 🙂 Ama yine de dönmenize sevindim.İnşallah iyi bir tatil geçirmişsinizdir.Muhabbetle

  2. suskun,
    gecenin bu saatini bırakın ben ahududuyu bir yerde bulabilmiş değilim (eminönü dahil)
    yani işiniz zor bu kez, nutellaya benzemez ahududu 🙂
    Ama ben sizlere getirdim buyurmaz mısınız 🙂

  3. O zaman bizde idare edelim hayaliyle belki bizde tatile gidince rastgeliriz bir yerlerde.Teşekkür ettik efendim. 🙂 Muhabbetle.

  4. merhaba aysegul,

    hosgeldin :)umarım iyice dinlenebilmissindir. bu arada resim de cok hos cikmis. bir an dusundun, ekrani dike kullansan nasil olurdu diye?..

    hımm. bir de ahududu ile bogurtlen arasındaki farkı anlatabilir misin bana? abimle uzun bir suredir bu konuda fikir ayrılıgı yasiyoruz. bence ikisi birbirinden farkli, o ise ayni olduklarini dusunuyor.

    sevgiler,

  5. “Hos geldin, elleri bos geldin” deyimini soyletmedin bizlere Aysegul. Anlasilan koyde mahsul bu sene iyi. Ama bize getirdigine inanmayin dostlar, Aysegul affetmemistir onlari 🙂
    Unutmadan, Aysegul yine takdire sayan bir is yapmis. Bir eliyle meyveyi tutarken, bir eliiyle cekmis anlaslan. Ama takdim icin elinin kendisine degil bize bakmasi daha iyi olurdu bence (affetmem elestiririm 🙂 )

    Yarisma konusunu ciddi alp sahip cktigin icin tesekkur ederiz. Ayriaa su fotograf yorumlama isinde iddiasiz olsamda katki yapmak isterim.

    Haydin sana tekrar hayirli mesailer…

    Kemal

  6. hoşbulduk hatice,
    dinlendim hamdolsun, önerini denedim fena olmadı ama şimdilik böyle kalsın 🙂
    ahududu ile böğürtlen aynı aileden geliyorlar bildiğim kadarı ile farklarını teknik olarak bilemeyeceğim ama hiç kırmızı böğürtlen görmedim ve ahududunun aroması ile böğürtleninkini birbirine benzetemem.
    bunlar yeterli bence, ama bilirim abilere bir şey anlatmak bazen çok güç olabiliyor :))
    muhabbetle…

  7. ehh iyi tahmin kemal ahududuların akıbetleri malum 🙂
    evet eleştiri ordan bakınca haklı duruyor ama benim bakış açımla dünya ya baktığınız bir pencere serefraz.
    yani benim açımdan böyle gözüküyor ikramım 😉
    memnun oluyorum fotoğraflara getirilen yorumlardan.
    sizede hayırlı çalışmalar 🙂

  8. Aysegul, gıderken gule gule dıyemedım ama simdi Hoşgeldin diyorum. 🙂

    Ahududular ıcınde tesekkurler. Ahududunun recelıde ve meyve suyuda cok guzel oluyor. Tavsıye edilir. 😉

  9. Ben yine en son yazanlardanım galiba. Hoşgeldin Ayşegül. Ahududular çok güzel görünüyor. Ben de geçtiğimiz ay anne evinden gelirken ahududu getirmiştim beraberimde ama fotoğrafını çekmek hiç akılma gelmedi. 😦 Bu arada seni FK’de gördüm daha yeni. Dedim ya bu tramvay geç gidiyor her yere. 🙂

  10. ahimsa,
    sona doğruda olsa yazman bizim için önemli 😉
    fk da bazı kareleri yayınlamaya başladım yeniden.
    bende seni farketmiş oldum bu arada 🙂
    iyi çalışmalar

  11. merhaba

    uzun zamandır girmiyordum sitenize, ne var ne yok bakayım dedim, ahududu varmış meğer =) el size mi air 😀

Bir Cevap Yazın

