Günlük gibi

Hoşçakalın

hoscakalin2.jpg

Arkadaşlar kısa bir süre aranızda olamayacağım.

Bloglarınızı da bir süre ziyaret etme imkanım olmayacak ne yazık ki…

Geldiğimde telafi ederiz inşaallah.

Yanıtlayamadığım yazılarınız için üzgünüm,

geldiğimde hepsini özenle cevaplamak niyetindeyim.

Yarışma projemizden de sizleri haberdar edicez inş.

Blogumu yalnız bırakmayın olur mu?

HOŞÇAKALIN 🙂

Hoşçakalın” için 15 yorum

  1. Ayşegül güle güle git, minik bir tatil arası galiba. Bizim içinde gez toz ve tabi ke güzel fotoğraflar çek. Bu arada hayırdır yarışmamı düzenleniyor, kim düzenliyor, hadi bakalım. coming soon olayı heralde. 🙂

  2. Selamlar mı Selamsızlar mı?

    Ayşegül’ü protesto etmeye çağırıyorum dostlar sizi… Bu nasıl bir veda yahu, ne döneceği tarih belli, ne de gitme niyetine dair bir paylaşım. Hani bizim dostluğumuz canım. Bu sitemimi okuyorsa bana bir mait atacaktır diye umuyorum. Şakası bir yana seni daha ilk günlerden özledik biz. Her gün elim bir kaç defa bu sitenin linkine gidiyor ve karşımda Ayşegül’ün ilk defa fotograf makinasız yayınlanmış fotoğrafını görünce :)hüzünleniyorum. Gittiğin yerlerden Türkiye kokan fotoğraflarını bekliyoruz.

    Selamlar, bereketli tatiller…

    Kemal

  3. Haticecim;
    teşekkür ediyorum arayı çok açmadığımı düşünüyorum, ağustosta da biraz kaçıcam bu kez daha uzaklara inş.
    ilgin için teşekkürler 🙂

  4. Ahimsa;
    eh küçük bir tatil yaptık geldik 🙂
    evet bir yarışma projesi fikri çıktı arkadaşlardan bakalım netleştirince duyurucaz inş.
    muhabbetle…

  5. Kemal’e
    Eyvaah bana karşı yine bir hareketlenmeye neden olmayın
    ben dernek işini unutturmak için biraz uzaklaşmıştım 🙂
    Siteminizde haklısınız da istem dışı geliştiği için haber vermem söz konusu değildi. 😉
    Fotoğraflar hazır inş. en kısa zamanda seri bir şekilde paylaşmak niyetindeyim 🙂
    Şu yarışma konusundada fikir teatisinde bulunsak hiç fena olmaz 🙂
    hadi iyi çalışmalar…

Bir Cevap Yazın

