Alın teri

_mg_2374.jpg

Poyralı,  Ayşegül 2007@

Arkadaşlar hep hayaller üstüne konuşuyoruz kendimi biraz sorumlu hissettim ve yarışmaya katılana kadar şu alın teri temasına bir uygun kare bulabilir miyim diye arşivi karıştırdım.

Karşıma bu teyze çıktı ismi Resmiye ve kendi tarlalarında alın teri döküyor.

Aslında teyzenin daha hoş kareleri varda hepsinde ben veya abim var offf :((

Alın teri” üzerine 9 yorum

  1. Kurban olurum ben o teyzeme.Valla bir an kendimi memlekette gibi hissettim.Annnem çok sever bahçede çalışmayı.Yalnız kalmamak için beni de yanında götürürdü.Böyle inceden de bir ağıt yakardı.Cocuk yaşta seni gurbete gönderdim der ağlardı.Çok ama çok teşekkür ederim bu paylaşımınız için.Yüreğinize sağlık.Muhabbetle.

  2. 🙂 beğenmenize sevindim.
    Aman böyle şeyler yazmayın duygu katsayımız yeterince yüksek bugünlerde kötü oluyoruz. 🙂
    Bu arada şunu ilave etmeyi unutmuşum burası bizim köyümüz.

  3. Haklısınz aslında Annemden bahsederken yazmakta biraz tereddüt de etmedim değil.Özellikle “özlemek” yazınızı okuduktan sonra.Hakkınızı helal edin.Köyünüzde tekrar güzel günler geçirmeniz dileğiyle.Muhabbetle

  4. yok ya hu yanlış anladınız o manada değildi aman deyişim.
    bizimkisi bir son noktaydı Allah tan gelen ve kabulleniş gerektiriyordu, kabul ettik hamd olsun.
    Gurbetliklere karşı hassasiyet duyuyorum onu kast etmiştim :))

    dilerim anneciğinize en kısa zamanda kavuşursunuz:)
    baki muhabbetle…

  5. Hayır ben zaten sizin yadıklarınızdan öyle birşey çıkarmadım.Sadece aklıma gelmişti bir an yazarken o yüzden söylemek gereği hissettim.Cümlemiz inşallah sevdiklerimizle buluşuruz.Hem bu dünyada hem öbür dünyada.Muhabbetle.

  6. Sevgili Ayşegül, fotograflarını beğendiğimi baştan söyleyeyim. Yarışmanın nedere ve nasıl bir kapsamda olduğunu merak ettim doğurusu.
    Fotograf sanatı için, resim den de beslenilebilir diye dünüşüyorum. (Aslında tabi her şey insanın yaptığı uğraşı bir şekilde beslemektedir..). Yukarıdaki fotogra bana Van Gogh’u hatırlattı. Gogh’un resimleri de insana bir görüş kazandırabilir. Sanıyorum tarlada patates toplayanları vardı değil mi? Aylarca köylerde tarlalarda yatıp kalkarak o yaşamı nüfuz etmiş ve resimlemiş. Selamlar.

  7. selamün aleyküm serefraz,
    bu yarışmayı duyunca etrafıma daha dikkatli bakar oldum(:
    dün tam öğle sıcağında çalışan kadınları gördük arkadaşlarla tam çekelim dedik
    kadınlar çekeceğimizi görünce oynamaya başladılar
    garip değil mi?):

Bir Cevap Yazın

