Hallelujah…

Bu şarkı aslında Jeff Buckley den dinlemeli ama bu görüntüler eşliğinde olması şarkının etkisini güçlendirmiş.

Hallelujah…” üzerine 11 yorum

  1. Güzel şarkı bu görüntüler Smallvill mi böyle bir dizi var galiba ona ait.Gerçi bu şarkıyı hangi görüntüye eklesenduygusal bir hava oluşturur.Yüreğine sağlık.Bu arada Hallelujah nasıl yazılıyor öğrenmiş oldum.Muhabbetle

  2. beğenmenize sevindim. Bu arada şu makina meslesi ile ilgli şunu söylemek isterim sadece maddi yönden dolayımı dslr değil de slr like yoksa fotoğrafları işlememek için mi?

  3. Hem maddi yönden hem de o kadar profesyonel bir makinaye şimdilik ihtiyaç duymuyorum zaten slr-likeı bile öğrenmem zaman alır.Mevcut mega pikselde bana gürültüsüz resimler vermesi kafi.O derece yüksek çözünürlükte net resimlere ihtiyacım en azından şimdilik yok.Sizce dediğim makinenin özellikleri filan nasıl?

  4. Evet.Genelde merceği kalitesiz olup mega pikseli yüksek olan makinelerde oluyor.Sıradan bir dijital makine almamamın en büyük sebebi bu zaten.

  5. sıradan dijitalleri geçin zaten ama bazı dslr makinalarda da bu problem var.
    slr like lar hakkında çok bilgim yok açıkçası ama elektronikle ilgli gibi duruyorsunuz bence biraz daha biriktirip dslr alın derim çünkü bir süre sonra fotoğrafı pc oratmında işlemek isteyeceksiniz ama slr like size bu şansı çokta vermeyecek.
    Canon eos 350d ne kadar siz bakın piyasaya 400d çıktığından dolayı fiyatı düştü.
    Bende o fırsatı değerlendirip almıştım 1.400 e sirkeciden.

  6. Aslına bakarsanız peşin para olsa dediğiniz mantıklı ve sıkıntı olmaz benim için.Amerika’ya yeni giden arkadaşım var ve amazon.com da baktım dediğiniz türden makineler buraya göre bayağı hesaplı.Ama taksitli alacağım için olmuyor o şekilde.Elimde vaveyla’nın gönderdiği bazı fotolar var.Onun makinesi ne idi hatırlayamadım ama photoshopta işlemem için bana yeterli detay veriyordu.Tabi daha profesyonel oynamalarda ne yapardı bilmiyorum.O size dediğim modelin H7 modelini buldum.7oo~civarı.Biraz daha araştırayım bakayım belki daha farklı modeller çıkar karşıma.Alakanıza teşekkürler.Muhabbetle.

  7. İnsanın sevdiği konu olunca konuşası geliyor tabi.Aynı şey benim laptop almam da olmuştu.Tam 5 ayda alabilmiştim.Bakalım bu nasıl olacak. 🙂 hayırlı geceler.

  8. esselamü aleyküm..
    çok etkileyici bir eser..Allah razı olsun..
    bu arada blogunuzdaki muhabbetlerde çok hoş..
    Allah bozmasın..
    hayırlı günler..

Bir Cevap Yazın

