Güncel

Yarışma


Albaraka Türk “Alın teri” temalı fotoğraf yarışması düzenliyor.İstanbul Fotoğraf ve Sinema Amatörleri Derneği’nin danışmanlık yaptığı yarışmaya katılım için son tarih 2 Eylül 2007 olarak belirlendi. Fotoğrafa gönül veren herkesin katılabileceği yarışmada, katılımcılardan alın terini anlatan enstantaneleri yakalamaları isteniyor.

Makinanızı yanınızdan ayırmayın bence, her an bir kare yakalayabilirsiniz. Bu yarışma kaçmaz:))

Yarışma” için 34 yorum

  1. Selamlar Ayşegül Abla,

    Maşallah çok şıkız, siyah beyaz fotoğrafla birlikte ahenkli olmuş.
    Yarışmaya katılım şartşarını öğrenebileceğimiz bir link verirsen belki yurtdışından da katılmamız mümkün olur. Duyuru için teşekkürler, şimdiden sana da başarılar…

  2. selamlar kemal;
    ya hu abla nerden çıktı bana hayatımda abla diyen hiç olmadı ben en küçüğüm yadırgıyorum 😛 , hanım sözündende hoşlanmıyorum 🙂

    Gelelim yarışmaya link verilecek direk bir site olmadığı için bir yönlendirme yapmadım, haber sitelerinin hepsinde kültür sanat kısmında bu haber var. Bende henüz katılım şartlarına ulaşabilmiş değilim. Sanırım ayrıntıları öğrenmek için ya bankaya uğrıycam ya da İfsak a.Sonrada burda ayrıntıları ile belirtirim inş.

    Aslında tereddüt ettim bu fotoğrafı koymakta ancak fotoğrafla ilgili başka hiç bir kare fotoğraf bulamadım.
    Yarışmanında logosu yoktu ne yazık ki. teşekkür ediyorum iltifat için kardeş 🙂

  3. ya inanmıyorum yarım saattir bu siteyi dolaşıyorum gezmediğim bakmadığım yer kalmadı 😀
    Heh galiba bir buraya bakmamıştım 🙂
    Teşekkür ediyorum, beni büyük bir zahmetten kurtardınız bu sıcakta.
    Eyvallah…

  4. Ayşegül’e… 🙂

    Prensip olarak iltifat ederken abla takısını getiriyoruz ki kamuoyunda yanlış yankı bulmasın. Ama senin için delelim bu defa. Siyaz beyaz fotograf için çok şık seçilmiş bir eşarp ve pardüse zevkinizi takdir ediyoruz.

    Yarışma için iddialı bir çalışma yapmayı düşünürsen, Beyazit’ta Veznecilerdeki Edebiyat Fakültesinden Yabancı Diller okuluna giderken yol üstünde bir kemer var. Kemerin altında bir kalaycı amca var. Ona da mutlaka uğra derim. Ama başkaları da gitmesin aman bu hak Ayşegül’ün olsun. 🙂

    Haydin kolay gelsin hepimize…

    Kemal

  5. teşekkür ediyorum bu iltifat içinde:)
    evet bu açıdan bakıca iyiki abla demişsiniz hiç böyle düşünmemiştim :))
    Abimde siteyi sık sık ziyaret ediyorda, toptan blogu kapatmayalım 😛
    Latife ediyorum 🙂

    Tamam bu hafta sonu o amcanın peşine düşeriz artık.
    Bu yönlendirme içinde çok teşekkürler. 🙂
    baki muhabbetle…

  6. bence amcanın peşine düşmesen iyi olur:D çünkü ben çoktan kareleşmtim. yarışmanın koşullarını okudum bayağı teşvik edici
    ayrıca birşey soracam arkadaşlara alınteri derken başka nasıl kareler aklnıza geliyor? bu arada sb fotoğraf güzel olmuş yalnız sağ elde biraz flaş patlaması olmuş gibi yine de güzel bir çalışma tebrik ediyorum
    ii çalışmalar:))

  7. Vaveyla;
    Öncelikle o amcayı 100 fotoğrafçı görüntülese hiç birinin fotoğrafı birbirini tutmaz.
    Çünkü insan faktörü fotoğraf için en ayırd edici etken değil mi 😀
    yani beni caydıramazsın amcayı görüntüleyeceğim. 😛

    Sizede iyi çalışmalar 🙂

  8. 🙂

    Arkadaşlar bizde daha mazeme çok… Üsküdar’dan Beykoz istikametinde sahilden giderken Deniz Harp Okuluna gelmeden deniz kenarında küçük bir cami vardır. Beyler bilir, Kurtlar Vadisi dizisinde son bülümlerin birinde Polat’ın babasının kaçırıldığı cami. Bahçesinde sakat olduğu için plastik bir taburede akşama kadar oturup örgü üren bir hanım vardır ve evinin geçimini o şekilde temin eder. Arka fonda deniz, değerlendirin deriz. Her zaman orada olur ama malum İstanbul çok sıcakmış, o nedenle bilemiyorum. Hiç olmadı birşey satın alırsınız yada dalga sesleri arasında 2 rekat namaz kılarsınız. Hanımlar mahfili denizin üstünde kalıyor daha talihliler yani…

    Aklıma geldikçe yazarım, hadi kalın güzelliklerle..

  9. Pardon pardon
    kemal,
    Birincisi blog benim, böyle bir bilgiyi öncelikle benimle paylaşsan iyi edersin.
    Birden yolladığın yorumlar spamların arasına karışabilir Allah ın bir hikmeti olarak. 😛
    Açıktan rakiplerime koz verme lütfen 🙂
    İkincisi,
    Beyler diye ayırmaya gerek var mı ya hu yegane takip ettiğim dizidir.
    Şaka bir yana bu kadar uzaklardan bizlere yol gösterici olman büyük incelik, teşekkürler 🙂
    Yeni ip uçları bekliyoruz :))

  10. boşver kemal, önemli olan bilgiyi herkesle paylaşmaktır:))
    inş şu bütlerden sonra-bu arada bütlere kaldım malesef:(-
    zamanda o dediğin yere giderim aslında ordan çok geçerim ben
    oranın ilerisinde bir zamanlar süper baba dizisinin çekildiği çınaraltı kahvesine gider menemenimi yer sonra evime dönerim o teyze hiç dikkatimi çekmedi
    bu arada ayşegül sana bi süprizim var hani beyazıtta bir kalaycı amca varya o dükkanı nı kapatmış napcan şimdi:))
    dua ile..

  11. Vaveyla’ya

    Ya muhterem bizi üzdün şimdi, ne oldu acep bizim amcaya. 5 yıldır oralardaydı, acaba sen bulamamaış olabilir misin? Birde gayretini alkışlıyorum, tez canlılıkla gitmiş bakmışsın maşallah.
    Malum çınaraltıda benim için çok özel bir mekandı, anılarımı çuvallara doldursam almaz.

    Ya Vaveyla sen herkesle paylaş diyorsunda, Ayşegül bizi atacak siteden, bildiğin gibi değil tehdit mailleri alıyorum 🙂 şaka tabi…
    Bakın harika bir kurgu daha geldi aklıma nasibi olana Allah lufeder. Kartal Rahmanlarda Halkekmek fabrikası vardır. Orada dev ekmek fırınları vardır ve akşamları içine girip fırınlar görevliler tarafından temizlenir. Bence alın terini somut şekilde çekmeniz için iyi bir fırsat, benden söylemesi.

    Bu arada hep unutuyorum, yukarıda ki fotoğraf için tebriği hak eden aslında Ayşegül değil gizli bir kahraman. Kim acaba? Ayşegül Ablamızı harika fotoğraflayan o zazı tebrik etmek gerek…

  12. Kemal,
    bence amca için tedirgin olmakta haklısınız, vaveyla bunu bir sürpriz olarak sunduğuna göre amcanın akıbetinden şüpheleniyorum 😛
    Vaveyla,
    Siz de bu meseleyi büyütmeyin ya hu Ayşegül e karşı olanlar derneği ile yarın kamuoyuna açıklama yaparken görücem sizi diye tedirgin oluyorum :))
    şaka bir yana;
    etrafta malzeme çok aslında ancak Kemal in yönlendirdikleri de hakikaten gözümde canlandırılabilecek kadar etkli tarifler. 🙂

    neyse ben gitmeden önce,
    vaveyla size zahmet bir bakın bakalım fırın yerinde mi :))

  13. Vaveyla bu Ayşegül abla çok bitirim bir kızmış, bulaşmayalım derim 🙂 🙂
    Tariflere iltifatların için teşekkürler Ayşegül, fotoğraf çekemesemde kendimi sizin yerinize koyuyorum ve hayal etmek keyif veriyor mekanları, fotoğrafları…
    Bu kızmayın latifesi şöyle ki, biz bu yaşa kadar ablalarımızla hiç kesişmedik ve diyalog konusunda sıhhatli olması ve kırıcı olmaması konusunda bir tedirginlik yaşıyorum, malum hassas oluyorlar. İşin belkide genelleştirmeye müsait olmayan başka bir yönüde gözlemlediğim diyaloglarda taife-i nisanın biraz sabırsız ve çabuk hüküm vermeye meyilli olduklarını gördüm. Tabi cevap hakkı doğan büyük bir kitleyi karşıma almak istemem ama dediğim gibi benim gördüklerim içinsi söylediklerim. Ez cümle yoğurdu üfleyerek yiyorum. Sizin gibi kıymetli dostları incitmek ve kaybetmek istemem.

    Selamlar…

  14. Ayşegül’e açık teklif:

    Fotoğrafçı kardeşim, aylar olmuş bu yolculuğa çıkalı ve güzel bir çevre sahibi olmuşsun fotoğraf severler arasından çok şükür. Sence artık bu blogda bir fotoğraf yarışması açmanın vakti gelmedi mi? Hediyesini biz gönderelim Amerika’dan organizesi sana ait olsun. Harekette bereket vardır

    Haydi harekete… 🙂

  15. şuan Kartal Rahmanlardan geliyorum o yüzden yazım gecikti
    velhasıl belediye kendi fırını olmasına rağmen fırını
    kapatmış o kadar ısrar ettim nolur azcık daha bekleyin ayşegül gelip daha çekim yapacak nafile nuh dediler peygamber demediler
    malesef ayşegül fırın da kapanmış:))
    fotoğraf yarışması güzel fikir de jüriler sakıncalı gibi hani samimiyetten dolayı beni birinci yaparlar bu sefer ben bunun vebalini ödeyemem:)) ayşegül bunun altyapısını oluşturabilir misin? ve benim sitede yarışmaya koyalım ne dersin:))
    ayrıca bahsettiğin dernek için de hukukçu kurmaylarımızla konuşuyoruz tüm STK lar yanımızda..

  16. kemal hakkaten fikirlerin için teşekkür ediyorum
    bu akşam bende öyle birşey düşünmüştüm Albarakatürk halka arz edilirken reklamında fırından çıkan ekmeği halka paylaştırıyordu herkes sıcacık ekmekten bir parça koparıyordu. bu reklam çerçevesinde fırın ve ekmekle alakalı birşeyler oluşturulabilir zaten böyle yarışmalarda firmanın politikasını irdeleyip neyi ön planda tutuyorsa ona göre davranmak gerektiği kanısındayım
    baki muhabbetle..

  17. son olarak nacizane, amatörce çektiğim fotoların bir kısmını nihayet siteme yükledim, bu konu da teknik yardımlarından dolayı suskun a ve değerli eleştirilerinden dolayı da ayşegül’e teşekkür ediyorum
    sizlerin değerli yorumlarınızla kendimi geliştirmek ve noksanlarımı görmek istiyorum

  18. Dernek üyelerine,
    Neyse görüyorum ki aranızda baki bir dostluk tesis etti bana olan husumet duygularınız.
    E bu da bir şeydir. “Her şey de bir hayır vardır” veciz sözü böylece bu mevzuda makes buldu diyelim. 😛

    vaveyla,
    sizin istanbul un ortadan kaybolduğunu iddia etmeniz yakındır diye korkuyorum. :))
    kemal’e
    Şu yarışam teklifide kulağa çok hoş geliyor.
    Böyle kardeşler olduktan sonra ben büyük bir keyifle bu işin içinde yer alırım :))

    hadi o zaman kolay gele…

  19. Yakında bu dernek üyeleri bir bildiri yayınlarlar diyim ben size;Serefraz aslında bildiğiniz gibi biri değildir.Köftecide çalışıp zorluklarla okuyan idealist bir genç izlenimi uyandırıp fotoğrafçıyım ayaklarına bizi kandırmıştır gibi 🙂 Muhabbetle.Hepinize kolay gelsin.

  20. arkadaşlar ,
    ya bu kadar birisinin mesleği üstüne soru gelmiş midir blogunda bilmiyorum.
    Bilmiyorum farkında mısınız ne manevralar yapıyorum kendimizi tamamen ifşa etmemek adına ama nafile en sonunda özgeçmişimi yayınlıycam gibi görünüyor. 😛

    Arkadaşlar mesleğim fotoğrafçılık değil. Sadece sizler gibi ilgileniyorum o kadar.

    tamam itiraf ediyorum yoğurtçuyum 🙂

  21. Gez gör 😀
    Her gezdigim yerde, yurdum insani karsima çikiyor.
    Alin terinin ne oldugunu bilen :))
    E bizede ögretiyorlar :))
    Is yok güç yok, buluruz helbet bi kare en alasindan :))))
    Uqela demeyin nütfen 😛

  22. iyi bakalım yer konusu hala muallakta kaldı da neyse 😀
    bari bulacağın kare sayısı fazla olsun da kısmet olursa inş burada da bir yarışma açacaz ona da bekleriz
    baki muhabbetle:P

  23. simdi ben tr de tatilde oldugum için belirli bi yerde durmuyorum, gezip tozuyorum da hep manzara resmi pesinde kostum bu yarisma birazda gunumuz gerçeklerini hatirlatmis oldu.. ben yarin acilen kirlara dogru yol aliyorum :)))

  24. hmm öyleyse hoşgeldin tr ye:))
    bugün ayşegülden hiç ses seda çıkmadı büyük ihtimal o da şuan
    Allah bilir foto çekmeye çıkmıştır:)

  25. Suyun fotoğrafını çeker misiniz?

    Koç Allianz’ın her yıl siyah-beyaz ve renkli olmak üzere iki ayrı dalda düzenlediği fotoğraf yarışmasında, en büyük çevre sorunu olan “susuzluğa” dikkat çekmek amacıyla 2007 yılının konusu ‘su’ olarak belirlendi.

    Amatör-profesyonel tüm fotoğrafseverlere açık olarak renkli ve siyah-beyaz olmak üzere iki dalda yapılacak olan yarışmaya dijital fotoğraflar da katılabilecek. 14. Koç Allianz Fotoğraf Yarışması’na katılabilmek için son başvuru tarihi 31 Ağustos 2007. Yarışmanın sonuçları 18 Eylül’de duyurulacak.
    (0 216 556 60 80)

    Selamlar, ilgilenen dostlara duyrulur.

    Kemal

Bir Cevap Yazın

