Fotoğraflar · Günlük gibi

Göğe merdiven buldum:)

_mg_3052.jpg

Bugün motorla köprünün altından geçerken bu kare dikkatimi çekti.

Ve şunu düşündüm göğün yedi kattan meydana geldiğini bilen bizler.

Bir gün el birliği ile bir merdiven yapsaydık o katmanlarda dolaşmak için

Merdivenin alttan bakınca görüntüsü böyle bir şey olurdu herhalde dedim kendi kendime.

Küçükken bulutları birşeylere benzetme derdinde olan çocuklar demek istediğimi anlamışlardır sanıyorum.

Hayal gücü işte arkadaşlar insana ne düşündüreceği belli olmuyor:))

Göğe merdiven buldum:)” için 34 yorum

  1. serefrazcığım, çok hoş, harika bir kare. tek kelime ile müthiş..eline sağlık..
    ayrıca, istanbul olması apayrı bir önem kazandırıyor ona tabii..

  2. Selamun Aleyküm Ayşegül;

    Ben de bugün o köprünün üstünden geçerken boğaza bakıp; eğer acımı, kederimi serpsem şuradan tüm bu boğazda ne fırtına kopar dedim. Ama o boğaz ki baktığım zaman alıyor akıntısına içimdeki sıkıntıyı ve uzaklaştırıyor gözümün önünden.

    Allah’a emanet ol…

  3. Boğaz aşkına…

    Bakışına sağlık Ayşegül. Fotoğrafla uğraşmanın en hoş tarafıda insanın hayata bakışındaki ülfeti kırıyor ve insan her an bir kare yakalama dikkati ile hayata bakıyor. Lütfen İstanbul’da gezenler bir fotoğraf sütüdyosunu keşfeder gibi zamanı yaşasınlar. Ne mutlu bu farkındalıkta olan serefraz editörü gibilere…

    Selamlar.

  4. Aman Emre,
    bugün boğazdan akan sıkıntı ve dertler sizin miydi?:))
    Ama dediğiniz kadar var Boğaziçi bir terapi alanı İstanbullular için.
    Allah dertlerinizi sıkıntılarınızı feraha çıkarsın inş.
    Sen de Allah a emanetsin:)

  5. Hayal gücünüze hayran kaldım.Çok ilginç konularınız var.Ama ben hala şu nutelladayım :).Yüreğinize sağlık.

  6. 🙂

    Serefraz, senin şu asansörün tam yeri neredeydi?

    Bu Aladdin gıcıklık yaptı. 23 numaralı bulutun üzerindeki bıraktı beni. Hemen gelecem dedi, ekti bak…

    Bulutun kaptanı bir fasulyeden bahsediyor; ama biraz uzakmış.

    naçizane yardımlarını bekliyorum.

    bak 🙂 yine asanör demişim, merdiven de olur…

  7. simerenya üzgünüm sana yardımcı olamayacağım:(

    Birincisi ben Allice harikalar diyearına henüz giriş yaptım ve ziyaret etmem gereken arkadaşlar var.

    İkincisi bizim merdiven aydedeye benzeyen bulutun hemen yanında, ama bulutun sizdeki sayısal karşılığı nedir bilemeyeceğim.

    Ama eğer yanınızdan Nils in uçan kazı geçerse slm mı söyleyin o sizi istediğiniz yere bırakır:))
    selametle…

  8. Suskun;
    Teşekkür ederim idare ediyoruz işte.
    Nutella bitti galiba şimdi de özlem duymaya başladınız.:)
    Bu arada sanırım sizden evvel birisi suskun adında bir blog açmış:)
    Sizinkinide bekliyoruz…

  9. Galiba 🙂 Evet suskun ismi kullanılıyor ama zaten buradan açmayacağım blog sayfamı kendime ait bir tasarım oluşturmaya çalışıyorum normal bir adresi olsun istiyorum ama bakalım inş.Bu ay içinde biter diye ümit ediyorum.Ama önce şu okulu bitirmem lazım.Dualarınızı beklerim 🙂

  10. teşekkürler serefraz,

    6 numaralı yağmur bulutu yardımıma geldi. Bir yaz yağmuru bıraktı. mesajı alan “güneş ülkesinden gelen yiğitler” bir gökkuşağı kurdular umutsuzluktan umuda.

    indik şükür bizde…

    selam ve dua ile…

  11. Selamlar,
    Bizim New York’dada boyle kopruler var ama hic biri bu bogaz kadar muhtesem olamaz, insan baktikca bakasi geliyor resme.
    Tr’yeye gelince (izmirden sonra) ilk isim uzun uzun bu koprunun altindan, ustunden veya yakinindan Istanbul’u izlemek olacak ins.
    Tekrar tesekkurler…

  12. Selam Ferhat,
    Ben de new york a geldiğimde ordaki köprülerin altından üstünden geçmeyi ve fotoğraflaamayı planlıyorum:)
    En kısa zamanda Allah görmek istediklerinize kavuştursun…
    Muhabbetle…

  13. merhaba
    fotoğrafa koyduğun yorum çok hoş olmuş
    fotoğrafında hakkını yemeyelim:) eline sağlık serefraz..
    burdan suskuna seslenmek istiyorum, kardeşim bizim çerçeveler noldu:)) sınavında başarılar diliyorum
    baki muhabbetle

  14. Selamun Aleyküm Ayşegül;

    Sen geçerken fırtına mı vardı yoksa boğazda 😀
    Boğaza geldin mi ara beni çekeyim boğazdan birliklerimi.
    Neyse ben en iyisi savaş alanını hepten taşıyayım boğazdan.
    Tekrar herşeyi tıkayayım kendi boğazıma.

    Duaların için Teşekkürler Ayşegül.

    Allah’a emanet olun…

  15. slm şerefraz:)..yahu ne güzel bi kare..
    keşke fotoğrafçılık için imkanım olabilseydi.bunun için ilgim var ama imkanım yok…yaşadığım yer v.s.. 😦 istanbulun kıymetini iyi bilin..bana göre harika bi meslek, hobi, herneyse…

    bulutları bişeylere benzetmeye gelince;
    siz cocuklara söylemişsniz lakin ben üstüme alınıyorum:) büyümediğimin bende farkındayım tabi 😀 hala bulutları bişeylere benzetir dururum.o zaman kendimi dünyadan soyutluyorum sanki..bazen bi aslan olurlar kocaman yeleleriyle bazen başka bişey…güzel oluyor…

    muhabbetle 🙂

  16. Hoşgeldin seyyahca,
    Öncelikle hemen belirteyim “ş” değil serefraz. 🙂
    evet çok keyifli bir iş fotoğrafçılık.
    Aslında çocukluğun üzerinden fikir yürütüyormuş gibi yapıyorum ama laf aramızda ben hala bir şeylere benzetirim bulutları 🙂
    İçimizde ki ufaklık büyümüyorsa biz ne yapalım değil mi 😛
    her zaman bekleriz seyyahca
    Baki muhabbetle…

  17. tamam serefraz… inşallah gelicem..isim için kusura bakma…dikatsizimdir biraz…!! 🙂 farkında bile değilim..

    fi emanillah….

Bir Cevap Yazın

