Nutella ekmek kardeşliği

_mg_2908.jpg

Nutella ekmek kardeşliğini sevmeyen var mı?

 

Yok mu?

 

(Lütfen şu çikolatlı gofret reklemında ki çilli kız gibi vurgulayarak okuyalım:))

 

Bilmiyorum bunların birlikteliğini ilk ne zaman keşfetmiştim.

 

Sanırım teyzemlerin Almanya da yaşamasını da hesaba katarsak henüz Türkiyeye ithal edilmeden önce bizim eve girmişti bu muhterem.

 

Yani benim bunlarla tanışıklığım oldukça eski, dostluğumuz oldukça kadim.

 

Özellikle öğrencilik dönemlerinde glikoz ihtiyacını da kılıf olarak kullanarak kavanozla birlikte ders çalışırdık.

 

Aslında onlarla ilgili yazılacak o kadar çok hatıram var ki iyi kötü;

 

ben en iyisi hiç başlamayayım.

 

He bu arada lütfen diğer çokokrem türleri ile karıştırmayın onun adı nutella:))

Nutella ekmek kardeşliği” üzerine 32 yorum

  1. Selamun Aleyküm Ayşegül;

    Ben pek marka ayırt etmem bu konularda. Meriven altı üretim olmasın yeter 😀 Sabah kalkıp erkenden çay kaşığıyla tatlı kaşığıyla sarelleye girişmek ohh mis gibi. Herkes çocukken açgözlüdür 😀

    Allah’a emanet ol…

  2. Allah sizi affetsin ben ne diyeyim size.Akşam akşam nefsime zulmettiniz.Hayatta sofrada varlığını aramayacağım bişeydir..Ama akşam üzeri dışarı çıkınca alışveriş için rafda bana bakan 350 gramlık bir nutella gördüm dayanamayıp aldım.Ne diyim size ben. 🙂

  3. bu zaman akadar burada gördüğüm en güzel resim desem bana kızar mısın aysegulcum 🙂
    nutella, acayip bir şey ya. tr’ye girmeden once bize de gelirdi, hava bi tek sende degil 😛
    optum..

  4. Suskun;
    İnanmıyorum görünce aldınız öyle mi?:D
    Lütfen firma yetkilileri duysun milyarlık reklamların yapamadığını benim paylaşımım yaptı.
    Ödeme bekliyorum ya:))Lütfen bir koli nutella olarak ödemeyi yapınız:)
    Suskun, sizde umarım beğenmişsinizdir birde bunun için kötü dua almak istemem:)
    afiyet olsun…

  5. Valla aldım biraz tadınada baktım ama zulmetmeyim dedim nefsime sabaha bıraktım yemeyi.Bir tekniği var mı bunu yemenin ona göre yiyelim saygısızlık olmasın :).Hadi cümleten afiyet olsun…

  6. günaydın serefraz, hatice benim söylemek istediklerimi bir çırpıda söyleyivermiş. bence de en güzel fotoğraf bu..
    kahvaltı yapmadım, elimde çayımla buraya geldim.:)
    günün güzel geçsin…

  7. Ferhat;
    ya herkes ne kadar çok yemekle ilgili fotoğraf bekler dururmuş meğer:)))
    Artık buralara başka fotoğraflar nasıl koyarım bilemiyorum:)
    Sizin için üzgünüm kardeş, ama olsun nutella tek başına da canavar gibi raflarda sizi bekliyor:)

  8. ırmakcım günaydın;
    ya demek sen de öyle düşünüyosun.:)
    bundan sonra yayınlamayı düşünündüğüm bir fotoğraf ta şimdi tereddüt etmeye başladım acaba yayınlamamasam mı?
    senin de günün güzel geçer inş.:)

  9. Nutella konusunda birseyi itiraf etmek istiyorum ama bu kadar Nutella seven arasinda nasil soylerim bilmiyorum. 🙂
    Tamam itiraf ediyorum ki bizim dolapta aylardir bekleyen bir nutella var ama kimse yuzune bakmiyor. 😦 Neden acaba?
    Aysegulcum iyi hatirlatma oldu. Nutellayi gun yuzune cikarma zamani. 😉

  10. Canım Ayşegülcüm ; öğrencilik zamanlarımızda nutellanı benimle paylaşmanın güzelliğini bu gün bir kez daha anladım.Bu güzel fotoğrafla 🙂
    sevgilerimle görüşmek üzere…

  11. Aysuncum,canım dostum senin burada yorumunu görmek beni ne kadar mutlu etti:)
    Ya kıymetimi bil işte sana o kavanozu uzatırken ne nefis mücadelesi yaşıyordum 🙂
    Seni ne kadar sevdiğimi anla:D
    Görüşmek üzere canım.

  12. Şu tasarımı bitirip şu blog saygasını açayım Serefraz’a nazire olarak hayatta muhteşem üçlü dediğim şeyin tanıtımını yapacağım.Bu olay bana farklı kapıları açtı.O kadar kafamız açılır diye nutella yedik ama sınavda hocanın ne sorduğunu anlamak yarım saatimi aldı.İhlas yoktu yerken herhal. 🙂

  13. Yaa Serefraz, yapılır mı bu ya… Benim günün her öğününde vazgeçilmezim. Birde fıstıkezmezi kardeşi var bunun. Son dönemde çikolata abartmalarım bana çektirse de nutella’ya malesef hayır diyemiyorum. Canım eşimde geçen pazar sabahı bana sürpriz olarak yeni bir nutelle almış. Sağolsun varolsun. 🙂 Durum vahim anlayacağın…

  14. suskun;
    merakla bekliyorum blogunuzu, muhteşem üçlüyü de tahmin ediyorum:))
    yok canım abartmayın nutellanın o kadar manevi bir yönü yok hatta tamamen nefsi:)
    Ben ders çalışırken yerdim; sadece nutella ya güvenmezdim:)))
    Başarılar diliyorum…

  15. merhaba;
    nutellayla tanışma hikayemiz aynı,dayımlar almanyada yaşıyor,her yaz gelirken bi kaç kavanoz getirirlerdi bize.ben nutellayı görür görmez alırdım çay kaşığı,yemeye başlardım gizlice.nutellayla aramıza ne ekmeğin,ne de annemin girmesini istemezdim…
    şimdi ise çokokremci olduk…yada ülkerci mi deseydimm 🙂
    hertürlü ideolojik düşünceme rağmen…nutella kaçamağı yaparım ara sıra,çocukluğumda ki gibi… 🙂
    sevgiyle…

  16. Bamteli;
    Sizde şanslı azınlıktansınız yani; şu kimsenin evinde yokken onunla tanışanlardan:)
    Sanırım herkes biraz nutellacıymış:)
    Afiyet olsun…

  17. turkiyeden bakince bu fotoda hersey harika ..ekmek ve nutella ,ama gel gelelim yurtdisinda ferhatin dedigi gibi ole ekmek nirdeee:) yalniz harbi harbi bu nutella ii reklam yapti burdan ha 😀

Bir Cevap Yazın

