Pardon:))

anime.jpg

Pardon,

sizde akıl merdiveni satılıyor mu acaba, son günlerde aklımın ermediği pek çok şey var da!!!

Pardon,

biraz uğraşırsam sizi sevebilirim, denememi ister misiniz?

Pardon,

gece rüyamda kendimi abdest alırken gördüm, sizce bu seçimde oy kullanmama izin verirler mi?

Pardon:))” üzerine 43 yorum

  1. Teşekkürler serefraz…

    Gökhan Özcan ismi geçince içimin ırmaklarında bir taşkın oluyor.

    Ve
    “pardon,
    size olan saygımı susarak gösterebilir miyim Gökhan Abi…

  2. pardon, Gökhan Özcan demişken;

    günlerin pembe kıvılcımlar çıkarttığı zamanlar vardır.
    içimizde startını vermediğimiz baharla yeşerdiğini görür , şaşırırız.
    kalbin doğruları , aklın yanlışlarına galebe çalar.
    bu heyecan , bu akıl almaz körlük , bir koşuya sürükler bedenimizi.
    bağrımıza saplanan gerçeklerle uyanırız.
    böyle günler , uygun değildir aslında sevmeye.
    ama severiz.

  3. Simeranya;
    Eğer kendisi bilgisayarından bulabilirse çoook eskiden yayınladığı Pardon’ larada kavuşucaz:))
    Ben bu seriye bayılıyorum da herkesi de kendim gibi kabul ediyorum sanırım:))

  4. Uçanbalık;
    Aman ne güzel ne çok gökhan özcan okuyucusu varmış:))
    Bu arada şunu da eklemek istiyorum kendisi fotokritik te fotoğraflarını yayınlıyor ve fotoğraf eşliğinde yazdığı cümleler okunası şeyler tavsiye ederim benden söylemesi ;))

  5. Gökhan Abinin gerçek hayatta yayınladığı tüm “pardon”lar bende var.

    Hatta tüm yazılarıda…

    Gökhan Abi’ye selamlar…

    istanbul’da yaşamadığım için işte bu zamanlarda üzülüyorum…

  6. simeranya;
    aslında sizden pardonları isteyecektim ama bilgisayar ortamında olmadıkları geldi aklıma:(
    Sanırım Ankara’da, çünkü fotoğraflar genelde Ankara’dan.
    Fotoğraf sitesinden tanışıyoruz yoksa bir tanışıklığımız söz konusu değil ben de onun bir okuyucusuyum 🙂

  7. Evet,

    bende, hepsi var verebilirim diyecektim; ama ne yazıkki bilgisayar ortamında değil. Aktarıp vermek içinde zamanım ne yazık ki yok.

    Okuyucusu olmak bile güzel.

    selam ile…

  8. Keşke bütün pardonlar bir özrün telafisi anlamından ziyade böyle düşündürücü olsa…

    Pardon, Gökhan Özcan kim? öğrenmemek ayıp sözüne güvenerek soruyorum. Pardonları ve aracı olan sizin vesilenizle farklı bir ufka yelken açtık, teşekkürler…

    Kemal

  9. günaydın serefraz,
    selam vermeden geçip gitmek istemedim de.
    güzel günlere açılsın tüm sabahların..

    sevgiyle

  10. abdest ve oy bağıntısı 😀
    abesle iştigal yahu : ))
    benimle matematiğin bir arada olması gibi bişey bu 😀

    bana sorsaydınız bu soruları şu cevabı alırdınız

    -yok evladım, sen bi sır kapısı yaşamışsın : ))))

  11. Kemal;
    Eyvallah:)
    Ne demek tabi ki açıklarım kendisi benim liseden beri takip ettiğim bir yazar, örneklerini yayınladığım pardon serisi ise beğendiğim ironik cümlelerden oluşur.
    Şu anda da kendisi yenişafak ta yazıyor.
    Beğenmenize sevindim:)) Çünkü ara ara yine sizlerle paylaşıcam.
    Muhabbetle…

  12. Irmakcım,
    çok teşekkür ediyorum.
    Her ne kadar msjını geç vakitte görmüşde olsam; bu içten dileğin beni çok mutlu etti.
    Senin de günleri aydın geçsin inş.
    Muhabbetle…

  13. Ah dut ağacı ;
    Biraz daha dikkatli olsanız da şunların benim cümlelerim olduğu gafletine düşmeseniz.
    Arif nihat asya desem? faka basmak desem:))
    Ee düşmez kalkmaz birAllah der büyüklerimiz
    Muhabbetle…

  14. Doğu;
    Gökhan Özcan, yenişafak ta yazan bir yazar.
    Okuma listesine eklemelisin:))
    Bu arada sen her ne kadar başka okuma hocası arasanda aklımda olan bir iki kitabı daha sana ileticem:))

  15. Selamun Aleyküm Ayşegül;

    Teşekkürler 😀 Okurum Gökhan Özcan da okurum 😀

    Ya şey kemm kümm, zaten sen Tarih konusunda hocamsın 😀 Tabi diğer konularda da tavsiyelerinin başımın üzerinde yeri var 😀 Bak biliyon ne kasdettiğimi ama yine de yaptın latifeni. Latifeydi demi 😀 Tavsiyelerini bekliyorum 😀

    Allah’a emanet ol…

  16. Öncelikle Hoşgeldiniz Suskun,
    Burası her zaman böyle bir trafikle işlemez sonradan sukut-ı hayale uğramayın diye baştan söyliyeyim:))
    Bu arada suskunluğunuz bozduğunuz için teşekkürler.
    Her zaman bekleriz:)

  17. Zaten bi procem var ayşegül. Şu hafta en azından Perşembe bir geçsin proce olcak mı olmayacak mı? Olcaksa nasıl olcak bi belli olsun. Bi kaç kitabı proceye sakla 😀

    Allah’a emanet ol…

  18. Teşekkür ederim,Suskunluğumu “özlemek” yazınıza dayanamayıp bozmuştum aslında burayı sonra gördüm.emeğinize sağlık.

  19. muhabbet kapanmış ama …

    pardon ben tekrar açtım : )

    sevdim bu muhabbeti ve yazarıda yeni ögrendim açıkcası gezinelim dahasını ögrenelim bakalım 🙂
    neymiş bu pardonun geniş hali ve yazarın köşe yazıları ; )

Bir Cevap Yazın

