Fotoğraflar · Günlük gibi

Bilmece:)

agac.jpgimg_2887.jpg

İki fotoğraf arasında ki 7 farkı bulunuz :))

Hayattada karşımıza çıkan pek çok hadisenin böyle iki rengi var diye düşünüyorum.

Kişi hangi taraftan bakıyorsa o yüzünü görmeye mahkum oluyor…

Siz hayatın hangi rengine bakıyorsunuz?

Bu arada bu fotoğrafta her hangi bir ps yok, sadece görüntülenme zamanları farklı.

Topkapı Sarayı şimdi de laleleri ile değilde yeşilinin davetkarlığı ile bizi bekliyor

Bilmece:)” için 46 yorum

  1. Selamun Aleyküm Ayşegül;

    Hayata bakıyorum ben ama hayat bana bakmıyor 😀
    Ya insanlara bakıyorumda hayata hep tersden bakıyorlar.
    Ben de insanlara tersden bakıyorum 😀
    Aslında hayatın kaynağına bakabiliyorsam ucundan yeter bana.
    İnşallah bunu başarıyorumdur.

    Bu arada süper bir çalışma olmuş. İlkbahar ve sonbahar resimlerinide isterim 😀

    Allah’a (c.c) emanet ol…

  2. 😀
    eyvaaah,
    hayattan şikayet ediyorsak ne taraftan baktığımız ortaya çıkıyor gibi:)
    latife ediyorum elbette dönem dönem hepimizin karamsar olduğu zamanlar oluyor.

    Beğendiğine sevindim ancak diğer mevsimlerde görüntülemeyi isterim fakat kısmet diyelim:))
    muhabbetle…

  3. Selamun Aleyküm Ayşegül;

    Ben karamsar bakmıyorum dönem dönemde olsa 😀

    İnsanlar hayat ters bakıyor ben de onlara ters bakıyom 😀 Böylece hayatta bana bakmıyor. Tekerleme olcak büyüyünce bu 😀

    Her sonbahar ilkbaharda tekrar dirilmek için ölmezmi doğa. Aslında ölmez bile. Her sabah uyanan biz gibi dalar uykuya. Çeker herşeyini içine. Aynı ben gibi 😀 Hayatta gördüğüm kabuslar beni olgunlaştırmıyor mesela. Ben onları olgunlaştırıyorum. Beni ben yapan Yaradan. O’nun seçtiği kabus beni zorlasa da ben de kabusu zorluyorum. Ağaçlar kara kış kabusundan çekinirler ve sadece içlerine kapanırlar. Zaten tek yapabilecekleri bu ve benzerleri. Ama insan? İşte insanın da her türlüsü var 😀 Ama ağacın yapabildiğinden daha iyisini yapması lazım. Neden diye sormaya gerek var mı…

    Allah’a (c.c) emanet ol…

  4. Ayşegül sen sordun ben de cevapladım 😀

    “Siz hayatın hangi rengine bakıyorsunuz?”

    Eğer böyle sorular sorarsan elimden geldiğince cevaplarım 😉

    Hem de sen zaten gayet iyi yorumluyorsun resimlerini. Biz memnunduk senden 😀

    Olur da yoruma sıkışırsan tamam ama başka türlü olmaz 😀

    Sakın latife yaptım deme 😀

    İyi geceler, ben kaçtım 😀

    Allah’a emanet ol…

  5. Ya aslında fotoğrafları çekmekten keyif alıyorum ve altına yorum yapmak bana bu aralar biraz zor geliyor.
    sanırım bu yükü birinin üzerine yıkmaya çalışıyorum:D
    Sizi yakaladım
    yok ya hu ciddi olması mümkün mü böyle bir teklifin?:))
    teknik olarak pek mümkün gözükmüyor en azından.
    h. geceler…

  6. ah şu hayat bilmecesi,,,
    siz iki rengi olduğunu söylersiniz,
    bir başkası gökkuşağı gibi olduğunu söyler,
    ben an gelir kara,an gelir pembe olduğunu düşünürüm…
    nasıl çözeceğiz bu bilmeceyi….

  7. haticecim;
    ps yok derken fotosop u kastetmiştim.:)
    Emin ol hiç bir fırsatı kaçırmıyorum gezmek için, makinam ve bazende tripotum sırtımda fellik fellik geziyorum işten fırsat buldukça:))
    seninde yüreğine sağlık…

  8. Cok hos, iki farkli zamanda cekilen bu resim sanki insanin zaman zaman yasadigi ruh halini yansitiyor.
    Tesekkurler…

  9. aciz musab makina alırsa
    bende alırım arkadeş : ))

    Allah c.c. nasip ederse bi makinada ben alacağım
    rakip olacağım serefraza 😀

  10. kendi renğime bakıyorum kendi renğimi göremeden hayatın yaşamın renğini görmeye çalışmam anlansız olur önçe kendi renklerimizi bulmamız gerekmezmi?

  11. 1-birinci resimdeki ağaç yeşil değil
    2-ikinci resimde yerlerde çim ve çiçekler var
    3- birinci resimde erkekler ikinci resimde bayanlar var
    4-birinci resimde ağaca birisi dayanmış
    5 ikinci resimde üst kısımdan yapraklar var
    6-ikinci resimde sağ tarafda çocuk var
    7-iki resimde farklı açılardan çekilmiş

    🙂

    resimler çok güzel, eline sağlık

  12. Ferhat;
    ben teşekkür ediyorum yorumlarınız için:)

    Acizmusab Hoşgeldiniz:)
    Teşekkür ediyorum, hemen edinib bir makina bence:))

    Dut ağacı bekliyorum rekabet edecek fotoğrafları:))
    lütfen lafta kalmasın çok duyduk bu fotoğraf çekmeye başlıyorum lafını 😉

    Nuray gökçe hoşgeldiniz 🙂
    Ben de renk çok onlara dalmıyorum etrafla ilgileniyorum genelde…

  13. Selamun Aleyküm Ayşegül;

    Bak ben yazokulunda ne fotoğraflar çekeceğim kankamın makinesiyle 😀 Zaten nasıl geçecek koca yaz okulu başka türlü 😀

    Allah’a emanet ol…

  14. Ne buyuk bir agac. El gibi…Gokyuzune acmis elini dua ediyor sanki. Rahmet istiyor. Ikinci resimde duasi kabul olmus. Parmaklarina rahmet inmis. Yasli agac nede guzel gorunuyor Allah’in rahmetiyle…

    Tesekkurler Aysegul bu guzel iki resim icin…

  15. Ayşegül merhaba, haklısın aslında ama bu sanal dünya beni çok korkutuyor, sen bana sıklıkla ve severek kullandığım Ahimsa diye hitap edebilirsin mesela, ne dersin? Sevgilerimle…

  16. Haticecim;
    Haklısın farkındayım ama bu aralar baya telaşeli bir dönemden geçiyoruz, sırf yayınlamak için de öylesine bir şeyler koymak istemiyorum. Yakında geliyorum fotoğraflarla :))
    Bu arada seni de takip ediyorum ama yorum eklemeye fırsat bulamıyorum:(
    Muhabbetle

  17. Merhabalar Ayşegül Hanım,

    Birileri benden konuşmadan ölümden sonra dirilmeyi anlatmamı isterlerse, serefraz’ı tıklar bu sorumluluğu yerine getiririm. Sahiden insanı düşünmeye, tefekküre zorlayan başarılı bir çalışma olmuş, tebrik ederim. Ayrıca üstteki fotografta, arkada yeşilini soldurmadan koruyan ağaç bana, yaşanan güz mevsimine ve zamanı ahire rağmen canlı kalmayı başarabilenleri hatırlattı. Bu vesileyle ziyaretinizden duyduğum memnuniyeti iletmiş olayım. Fotoğraflarınızı yayınlamaktan onur duyacağım gibi sitenizde yorumlamaktanda onur duyarım.

    Hayırda, hayırla kalınız…

  18. merhaba serefraz,
    ilgini çekeceğini ummuduğum bir yazı yayınladım. benim oraya küçük bir iade-i ziyaret yapmak isteyebilirsin diye düşündüm.
    sevgiyle kal

  19. Kemal;
    İsminizle hitap edicem çünkü blog adları ile hitAp etmek çok yapay geliyor umarım problem olmaz:))

    Fotoğrafa yaptığınız yorum gerçekten çok anlamlı ve tefekküre yönlendirici, teşekkür ediyorum ve her zaman bekliyoruz:)
    Muhabbetle…

  20. Irmak;
    yazıyı okudum ırmakcım ama yorum yazmaya fırsat bulamadım ama takipçinim :))
    Haberdar etmen de büyük incelik teşekkür ediyorum:))
    Muhabbetle…

  21. Fazilet öncelikle hoşgeldin,:)
    Est. pek süper sayılmam o senin süperliğin:))
    İstanbul da yaşıyorsan neden olmasın,sırt çantalı spor ayakkabılı genelde kaldırımların kenarlarından yürüyen, çizgilere basmamak için zıplayan, elinde canon makinası olanbir kız görürsen işte o benim.
    Bul beni:)))
    Allah razı olsun:)
    Muhabbetle…

  22. Sanırım ilkbahar ve yaz mevsiminde çekilmiş fotoğraflar. Sonbahar ve kış eksik. Her mevsim ayrı güzel görmesini bilene. Bakıp geçmek yerine anlamaya çalışmalıyız.

  23. hoşbuldum (ben fazilet)
    malesef bir istanbul hayranıyım ama istanbula uzağım.bir gün yolum düşerse bulurum inş sizi((:
    ecmain olsun
    selametle…

Bir Cevap Yazın

