Uğur böceği

_mg_2413.jpg

İnsan bu böceğin arkasından hala çocuk gibi koşup bir şeyler diler mi?

 

Sanırım hala yapanlar var (ben) :))

 

Çocuk yanlarımızı çokta törpülemeye gerek yok diye düşünüyorum…

 

Zaten hayat yeterince bizi yetişkin olmaya zorluyor.

 

Bırakalım içimizde ki ufaklık,

 

papatyalardan tahminler yürütsün,

 

uğur böceklerini kovalasın.:)

Uğur böceği” üzerine 14 yorum

  1. Boceklerden tek korkmadigim ugurbocekleriydi. Ama onlarida sonbaharda evimizde gorunce korkmaya basladim. 😦

    Resimine bakmak en guzeli benim icin. Iste firsat… 😉

  2. geçenlerde vandan istanbula dönerken havaalanında geldi tam yüzüme kondu bir tanesi neyse işyerine geldim açık camdan içeri girip elimin üzerine kondu bir başkası 🙂 içimden dilek dilemek geçti ama o yaşları geride bıraktın sen gökhan dedi bir ses yine içimden 🙂 dilemedim fakat resimdeki kadar güzel olan uğur böceğini izlemek keyif vericiydi. bu arada hayatımda uğurlu denecek bir değişklik olmadı :)))

  3. ee dilememişsin de ondan.:))
    Latife ediyorum tabii ki bunlar batıl inançlar ama şöyle aklınızdan bişeyler geçirseydiniz keşke…;))
    iyi çalışmalar…

  4. yillar oncesine gittik yine sayenizde, ne ugrasirdik su hayvanla…
    Turkiye sinirlari icinde ucmaya niyeti olmayipta annesinin ona terlik papuc alacagi umuduyla zorla ucurturulan ender hayvanlardan 😀

  5. ya biz ali baba diyroudk o farklımıydı 🙂
    uç uç alibaba bana terlik pabuç getir..
    hafızamda alibaba kalmış, ama yanlış da olabilir.

    bu arada çok güzel bir resim yaa, süper

  6. yahu bunun adı uğur böceği değil ki
    siz yanlış biliyorsunuz
    şimdi doğrusunu söylüyorum

    HACI BÖCEĞİ 😀

    biz bu hacının arkasında çok koştuk, hatta hastasıydım diyebilirim
    bide bunların sarıları var, ikisi bi arada gs.li oluyorlar 🙂

    bide arkasından şöyle derdik

    HACI BÖCEĞİM UÇUVER UÇUVER
    KANADINI AÇIVER AÇIVER

    daha bişeyler daha diyorduk ama unutmuşum 😀

  7. Esra;
    sanırım herkes farklı isimlerle bu hayvanın peşine düşüyormuş bu yeni isimleri duyunca bunu anlıyorum.:)

    Dut ağacı;
    Sizin ordakiler kutsal topraklara gidip geldiği için belki de hacıdır bizimkiler henüz gitmediler:)
    Ayrıca biz sarı ile kırmızıyı bir araya hiç getirmiyoruz:))
    Muhabbetle…

Bir Cevap Yazın

