Fotoğraflar

Köşeye sıkışmış gibi

gri.jpg

Öylece duruyor köşede.

Beklemesi gereken mezarın baş ucuna dönmeyi ister gibi

Sanki diğer taraftan da ayak ucunda ki taşlara bakıp yaslanıyor duvara güvenle…

Köşeye sıkışmış gibi” için 18 yorum

  1. çok güzel bi kare yakalamışsınız
    taşın mekanından ziyade, kimin içindir onu merak ettim açıkçası
    biraz daha yakın olsaydı üzerindeki yazıları seçebilecektim : ))

    kim bilir kaç yılına ait ve kime? neler yazıyordur Allah cc bile

    teşekkürler …

  2. Selamun Aleyküm Ayşegül Hanım;

    Efendim bir an dedim beni mi yakaladınız?

    Vay be kader ortağım bir mezar taşı 😀

    Allah’a emanet olun…

  3. Dut ağacı;

    şimdi yakınlaştırıp tekrar okumaya çalıştım ancak netlik kaybından okumakta zorlanıyorum ancak bir kadına ait olduğunu hatırlıyorum ve akşama m. taşının kime ait olduğunu yoruma eklerim inş. oraya tekrar gidicem nasılsa:))

    Bu arada Osmanlıca okuyabilmeniz ne güzel…

  4. Sevgili Esra,
    Aslında bu fotoğraf benim farklı bir değeri var, çünkü son iki yıldır tarihi mezar taşları benim için çok önemli bir ilgi alanı.
    Bu taşlar sanki üzerlerinde yazılan bilgiler dışında da bize bir sürü şeyler fısıldıyorlar…
    Bu fısıltılar kimi zaman gördükleri muameleye karşı sitem oluyor.
    Kimi zaman da maruz kaldıkları yanlış bakıp, onarımlarla orjinalliklerinden uzaklaşmalarından rahatsızlıkları oluyor…
    Kimisi ise bakımlı korunaklı haziresinden sadece kendisine yaklaşanlara üzerinde yazan mısraları sunuyordu keyifle…

    yani anlayacağın bu fotoğrafın bende uyandırdığı etki çok farklı Esracım.
    sana ve arkadaşalara bu vesile ile bu durumu açıklayayım istedim:))

  5. simeranya’nın tanıtım sloganında yer alan:

    “ne bir renk kaldı ne de bir iz; meğer gelip geçen zaman değil de bizmişiz”

    ifadesini bir mezar taşının üzerinde gördüğümde beni gerçekten çok etkilemişti. Bu alemin geçiciliğini kayıtlarıdır mezarlar ve taşları.
    ***
    ve her mezar taşı kendi sahibini bekliyor…

    bu taşın mahzunluğuda sahibinin başında bulunmaması sanırım…

  6. evvela köşeye sıkışmış başlığını okuduktan sonra içimden dedimki : hayır bence duvara güvenle yaslanmış gibi dedim sonra yoprumunu okuyunca gördüm sende zaten öyle demişin 🙂 güzeldi ellerine sağlık…

  7. serefraz hanım,
    görebilen birgöz…
    fotograf ve yorumlarınız gayet güzel.
    izninizle, bolgunuzu kaydediyorum.

    bu kentte yaşayıp görülmesi gerekenleri görmek, ve bunları bir şekilde (yazıyla, fotografla..) kaydetmek, yine/yeni bir anlam cograyfası oluşturuyor insana… fotograf bizim de ilgimizi çeken ama şimdiye kadar fırsat bulamadığımız bir uğraş…

    selamlar.

  8. Hoşgeldiniz Özgür,
    Fotoğrafları beğenmenize sevindim.
    Bloğumu eklemeize de memnun oldum.:)
    Dilerim en kısa zaman da fotoğraf çekmeye fırsat bulursunuz…

    selamlar…

Bir Cevap Yazın

