Özlemek…

_mg_2155.jpg

Böyle bir takın altından geçince mi başlıyor her şey anne.

 

Beklemek, özlemek oralarda da hükmü geçen hisler mi?

 

Yoksa ebedi bir unutuluşa mı gömülüyor her şey sonunda.

 

Sen unuttun mu bilemem ama ben sonsuz bir özlemle boğuşuyorum ve seni çoook özlüyorum Annecim.

 

Tam altı ay oldu…

 

Sen gün be gün uzaklaşıyorsun benden ama bende erittiğim her dakika ile daha da yaklaşıyorum sana meleğim.

 

Şunu da bilmeni istiyorum ki sen hala benim en iyi dostumsun, peşini bırakacağımı sanıyorsan yanılıyorsun…

Ee anne olana dek sanırım anneler gününden de pek hoşlanmayacağım.

Özlemek…” üzerine 29 yorum

  1. Serefrazcığım,

    Hüzün akıttın içime. Sana daha bir yakın hissettim kendimi. Bu duygun neye benzer tam olarak bilemem, ancak beş sene önce ona yakın hisler içinde boğuşuyordum yaşamla.

    Söz ne kadar lüzumsuz geliyor şu an bana. En iyisi susmak.

    Rabbim anneciğini rahmetiyle kuşatsın, makamını ali eylesin. Efendimizle (sas) beraber geçirsin kabir hayatını. Amin..

    Baki muhabbet ve dua ile canım..

  2. 😦

    Allah rahmet eylesin, yüreğim sızladı şimdi şerefraz
    bende babalar günününde boynumu bükenelrden oluyorum
    Rabbim sabrını versin inşallah

    bu arada ben hacegan_esra bu da benim yeni bloğum

  3. yurek bazen gidenlerin ardindan hic bitmeyecek bir imtihan gibi gozuken aciyla bogusur,ama bilinir ki sonunsuz bir hayatin giris kapisidir olum aslinda.kimi buyudugunde boyle bir imtihani gecirir kimi de kucuklugunde daha dunyayi kavrayamadan annesizlikle imtihan olur..ama buna karsilik Rahmeti Sonsuz(c.c) sevgisini ve sefkatini daha fazla olarak ayni Efendimizde tecelli ettirdigi gibi tum buruk kalplerde tecelli ettiriyo insallah..Rahmet, vefat eden annenizin uzerine saganak saganak yagsin,mekani cennet olsun insallah..

  4. 😦 Allah rahmet etsin, merhametiyle kuşatsın. Sana sabır versin… Ben de anneme uzak olduğum için hüzünlenmiştim, bazen elimizdekinin kıymetini hiç bilmiyoruz, hiç…

  5. Haticecim;
    Aslında kimseyi üzmek istemezdim ama sanırım anneler günü; içimden akıp giden cümleleri buraya aktarmaya zorladı beni.Ama iyiki yazmışım bir sürü dualar aldı canım annecim.
    Çok teşekkürler dualar için…

  6. Ayhan;
    evet merhametini Rabbim üzerimizden eksik etmiyor yoksa firak dayanılması güç bir duygu.
    ettiğiniz içten dualar içinde teşekkür ediyorum.

  7. tramvay;
    Amin dememek mümkün değil dualarına.
    evet bencede anneciğinin kıymetini bil.
    iyi ki anneme sık sık sarılmışım diyorum şimdi aklıma geldikçe…
    sevgiyle kal…

  8. annemle ilgili yazdığın yazıyı okuyunca sadece ağladım.Sonra ALLAHA dua ettim.Kabrini cennet bahçesi eyle diye.
    Annem bizim hem dostumuz hem arkadaşımız hem de bize sabrı öğretendi. Annem bizi unutmaz oralarda biliyorum; çünkü senin ismini söyleyince gözünden yaş gelmişti…

  9. Ablacım;
    Senin yorumunu burda görmek ne güzel.
    Ettiğin dualara amin demekten başka diyeceğim yoktur.
    Evet ne çok şey öğretmiş bize sabır, hoşgörü ve daha bir sürü erdemi ilk annemde gördük…
    muhabbetle…

  10. Anne kelimesi ne kadar da yakışırdı ona. Çünkü o anne olmanın bütün özelliklerini taşırdı üzerinde. Kolay mı unutulmamayı ve herkes tarafından “Ne iyi insandı” denmeyi haketmek. Ardından söylenen bu güzel sözler onun için Rabbi katında hüsnü şehadet olacak. Ben onunla belki de en az kendi annem kadar güzel günler geçirdim. Bu sebeple benim için de öz annem gibiydi. Her insana nasip olmaz karşılıklı bu güzellikleri yaşamak kayınvalide-damat. Tıpkı anne-oğul gibi. Ruhu şad olsun.

  11. yine kitlendim……..kelimelerin bittigi anların bır tanesini daha yasıyorum.anneyle yasanılan bır sanıyenın bıle ne buyuk bır nımet oldugunun bi kez daha farkına varıyorum….
    ben gercegi gormezden gelip senın acını paylasmaktansa kacmayı tercıh ettım galıba.ama acı cekılmesı gereken bı gercek var yazıkkı….acını hıssedıyorum dostum gozyaslarımla.annenın ymegınden nasıplenmıs bır ınsan olarak allah ganı ganı rahmet etsın dıyorum..senı cok sevıyorum sevgıyle……

  12. Songül;
    Bende bu samimi itiraf için teşekkür ediyorum.Biliyorsun ama ben bir kez daha söyleyeyim Annecim diğer arkadaşlarımı da olduğu gibi seni de çok severdi.Dualarında annecimi unutma emi…
    Sevgiyle kal…

  13. ÖLÜM GÜZEL ŞEY BUDUR PERDE ARDINDAN HABER HİÇ GÜZEL OLMASAYDI ÖLÜRMÜYDÜ PEYGAMBER…ÜSTAD.N.F.K.SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM

  14. Tam altı yıl oldu…

    Aramıza hoş geldin, yeni imtihanlarla onlar olmadan tanışacağımız bir ömür bizleri bekliyor, umarım oralarda birbirlerine komşu ve enis olmuşlardı…

    Yazma cesaretini tebrik ediyorum, bana da bu konuda ümit verdin.

  15. Kemal;

    Allah sabırlar versin.:(
    Evet onlarsız hayat çok zor ama daha güçlüyüz hayata karşı annesi olanlara göre.
    Aslında duygularımı çok ortalıklara dökmem ama bu duygu nasıl bir şeyse bilmiyorum birden yazıp paylaştım anneler gününde.
    Ayrıca yazmayı tavsiye ediyorum ve bekliyorum yazınızı.

  16. Hayatta kaybedip ardından gözyaşı döktüğüm insanlar oldu;ancak Allah’a şükürler olsun ki bu ayrılıklarımın hiçbiri ölümle biten ayrılıklar değildi.Acı vericiydi elbet ama ölüm gibi değildir şüphesiz.Bazen,birgün ölümün gelip kapımı çalacağını, sevdiklerimi benden ayıracağını düşünürüm:Annemi,babamı…İşte o zaman nefes alamadığımı ve boğazımın düğümlendiğini hissederim.Sizi anlıyorum demeyi çok isterdim ama yaşamadan böyle bir hissiyata nasıl ortak olunur emin olun bilmiyorum.Ölün bizim için muhakkak ölüm bir emir ve birgün bizi gelip bulacak ve sevdiklerimizden -şimdilik-bizi ayıracak.Fakat Efendimizin (s.a.v) dediği gibi:”Gönül mahzun olur gözler yaş döker ancak Allah’ın hoşnut olduğundan başkasını söylemeyiz.”Derdi veren Allah müsebbibi sevdiklerimizse ,eyvallah,başımız gözümüz üstüne.Selam ve Dua ile…

  17. Suskun;
    Bende daha uzun yıllar beni anlamamanızı diliyorum.
    Ancak şunu söyleyebilirm ki acılar sizin onu algılamanıza göre farklılaşabiliyor zamanla bu da Allah ın büyük bir rahmeti diye düşünüyorum.
    Aynen öyle Allah tan ne gelirse başım gözüm üstüne bu en sevdiğimin ötelere gitmesi bile olsa…
    muhabbetle…

  18. Şüphesiz derdi veren Allah ona tahammül etme sabrınıda kullarına veriyor yeter ki şükrümüzü bilelim.Dualarınız için Rabb’im razı olsun.Selam ve Dua ile…

Bir Cevap Yazın

