Uncategorized

Açıklama

img_0397.jpg

 

Bir arkadaşın uyarısı ile üye olmayan arkadaşlarında yorum yapabilmesi için gerekli olan düzeltmeyi yaptım.

 

(Biraz geç olsa da)

Yani artık sizde rahatça görüş ve eleştirilerinizi yazabilirsiniz arkadaşlar 🙂

 

Sevgiyle kalın…

Açıklama” için 8 yorum

  1. merhaba serefraz, gönülede göze de iyi gelecek bir fotoğraf bu. ebrunun fısıldadıklarına kulak verince hakikaten derin manalar gizli olduğunu keşfediyorsunuz.

    selametle

  2. serefraz hanımcım, sanırım ziyaretim sizi pek memnun etmedi. eğer öyleyse yukarıdaki yorumumu hemen çekebilirim. ama öyle olmamasını arzularım.

  3. Slm,
    Hayırdır Irmak Hanım nerden bu kanaate vardınız.Ben büyük bir keyifle okudum yorumunuzu, ayrıca kendi blogunuza geri dönmenizede çok memnun oldum.Her zaman burda yorumlarınızı katkılarınızı görmeyi isteriz:)
    sevgiyle kalın…

Bir Cevap Yazın

