Fotoğraflar

Son laleler :(

img_1319.jpg

Hayatın dikenli, dolambaçlı, tuzaklı yollarına inat; çiçeklerle bezenmiş ve şiir gibi kıvrılan bir yol…

Son laleler :(” için 6 yorum

  1. Selamun Aleyküm Serefraz Hanım;

    Gönül bahçemiz olsun içinde de güller laleler olsun.
    Dört mevsim bakalım gönlümüze içimiz huzurla dolsun.
    Bazen sulansın gözyaşlarıyla gönlümüz acıyla dolsun.
    Olsa da zor kara kış bir demet gül hep duanmız olsun.

    İyi günler Allah’a (c.c) emanet olun…

  2. simdiye kadar cektiklerinin en iyisi denir mi bilmem ama bu resim gercekten harika! modelin sanki yürümüyor, süzülüyor yahut uçuyor gibi..
    ellerine saglık canım.

  3. Yürümek isterdim orada, lalelerim solmus olsa bile, yagmur dinmese bile, islana islana yürümek isterdim.. Hiç bitmesin isterdim.. Sonu olmasin.. Mecalim kalmasa bile yürümek isterdim.. çekip gitmek, ardima bakmadan, yelkenimi hiç gözükmeyen bir limana dogru savurmak.. Yürümek, hiç durmadan, kaçarcasina.. Nedensiz, yürümek isterdim sadece.. lalelerim solmus olsa bile, yagmur dinmese bile, islana islana, yürümek isterdim.. yürümek..

Bir Cevap Yazın

