Yansımalar

yansimalar.jpg

Aziz Şenol Filiz ve Birol Yayla İTÜ Devlet Konservatuarında yan yanaydılar. Geleneksel müzikle yoğrulmuş eğitim hayatlarından sonra kalplerindeki sadelik ve ruhlarındaki huzurla baş başa kaldılar. Bu birliktelik, 90’lı yılların başında ‘Yansımalar”ı doğurdu. Tüm bu huzuru, sadeliği paylaşmaya kendi isimlerini taşıyan “Yansımalar” albümü ile başladılar. “Bab-ı esrar” (sırlar kapısı), 90’ların ortalarına gizem ve özlemle düştü. Bu bir yolculuktu artık. 21. yüzyıla adımlarını “serzeniş” albümüyle attılar. Dostlar çoğalıyor, müzikle paylaşılanlar Türkiye’nin sınırlarını aşıyordu. Bu noktada Süren Asaduryan ve yansımalar “Vuslat”ta buluşuyordu. Son olarak “Pervane” ile daha da çoğaldılar, büyüdüler, aynı sadelik ve durulukla.

Yansımalar, CRR’de verecekleri bu konserde yeni temel yapılaşmasının yanı sıra Önder Focan’ın değerli katılımı ile ilk albümlerinden son çalışmalarına kadar uzanan bir programla dinleyicileri ile buluşacak.

Konser 9 Mayıs’ ta akşam saat 20.00′ de.Bu grubu bilen bilir diyorum:)

Gidecek olanlar için iyi dinlemeler…

Yansımalar” üzerine 7 yorum

  1. ne güzel yanyanalar. genelde hep yolları ayrılır böyle ikililerin. Allah nazardan korusun 🙂 ben en cok ARES’lerini begeniyorum.
    duyuru için teşekkürler serefraz.
    sevgiler,

  2. BENDEDE İLK YANSIMALAR ALBÜMÜ VAR
    NEY VE GİTAR BU KADAR GÜZEL ÇALINABİLİR.
    GİDECEKLER BİZİM YERİMİZEDE DİNLESİNLER

  3. ben yansımalar dinlerken niagara kenarında bi cigara tüttürürüm ruhuma ayar veririm.hep böyle olmuştur.( ne dedim ben şimdi) ayriyetten bu grubu dinleyen sunlarıda dinledi omar faruk tekbilek, mercan dede

Bir Cevap Yazın

