Günlük gibi

Hayata bakış…

 

 

_mg_1944.jpg

 

Selam,

Ne zamandır kafamda olan bir bölümdü günlük çalışması. Şimdi fırsat yakalamışken başlamalıyım bir ucundan. Yorumlarınızla yalnız bırakmamanız dileğiyle:)

Endişelere el çektirdim hayatımdan.

Şimdi öylece “eyvallah” diyorum başıma gelenlere. Biliyorum gelecek olana engel olamazsın gidecek olanı durduramadığın gibi. Mücadele yersizdir kimi zaman hayatla, cedelleşmek, inatlaşmakta öyle. Sadece bazı anları kollayacaksın ona meydan okumak için.

Uzun bir süredir üzerimden geçip giden zamanı seyrediyorum. Ve “an” ları avlamaya özen gösteriyorum.

Nasıl mı?

Kahvemi içiyorum bir manzara ile göz göze iken; işte bu diyorum, ne geçmiş tasası ne gelecek kaygısı…

İşte bu an şimdilik elimde olan….

 

Serefraz

Hayata bakış…” için 4 yorum

  1. Çok güzel ifade etmişsin. “Gelecek olanı engelleyemezsin, gidecek olanı durduramadığın gibi… ” Bütün olup bitenlerin yanında elimizden o kadar çok az şey geliyor ki. Ne yapalım. insanız, aciziz, faniyiz…

Bir Cevap Yazın

