Seyirliktir,sorgulama:)

_mg_1915.jpg

Pierre Loti sırtlarından Haliç böyle görünür insan gözüne.

Ya buraya defnedilmiş olanlar burdan nasıl görür İstanbul’ u.

Yaşarken manzarasına doyamayıp, kabir satın alanların niyeti nedir acaba burdan alem-i cihanı izlemek mi?

Yine sorular sorular; bitmez bunlar, her kare insanı sorgulamaya itiyor…

Seyirliktir,sorgulama:)” üzerine 10 yorum

  1. Kim bilir bu manzaradan ne medeniyetler, ne milletler geldi gecti… O halic nelere vesile oldu, ne gemiler karalardan yurutuldude Istanbul yar’ina kavustu…
    eyvallah…

  2. Eyvallah…
    Kim bilir, burayla ilgili hayaller kuran, kaç hükümdar hayallerini yine buralara gömüp gitti.
    Kim bilir, burayı gören kaç göz toprağa karıştı.
    Kim bilir, sevdiğinin ardından gözyaşlarını akıttıktan sonra kaç kişi bu manzara ile göz göze geldi…
    Kim bilir…

  3. Açıkçası ne halet-i ruhiye ile yazdım bu sorgulama lafını hatırlamıyorum.
    Bir tahminde bulunursam tarihlere bakıp, benim hayatı ölümü sorguladığım bir dönemdi mutlak ve başlığada yansımış.
    Yani kendime telkinde bulunmuşumdur büyük ihtimal. 🙂

  4. ben oltaya gelmem yaw 🙂
    memur değilim, işimizin saatleri belli ama kimi zaman akşam 9 a kadar iş yerindeyim kimi zamanda sabahtan, kimi zamanda saha çalışmasındayım 🙂
    Ee bulabildiniz mi? 😛

  5. evet işte budur ya 😀
    bu kadar ip ucundan sonra bulamasaydınız beni şaşırtırdınız doğrusu 🙂
    Orada, dışarıya servis yapan elemanlardan biriyim ama bazen arkada bulaşıklara da yardım ediyorum 🙂
    Her zaman bekleriz efendim 😛

Bir Cevap Yazın

