Fotoğraflar

Düşün Bekle Seyret

_mg_1896.jpg

Düşünmek, ama neyi? Geçmişini mi?

Beklemek, ama neyi? Sonunu mu?

Seyretmek, ama neyi? Doğduğundan beri gördüğü peri bacalarını mı?

Ben;

Fotoğraflarken, neyi düşündüğünü düşündüm.

O tarafa bakmasını bekledim.

Ve Amca’ yı seyrettim.

Düşün Bekle Seyret” için 7 yorum

  1. Blogunuza yorum bırakmak istediğimde illa üye olmam gerektiği uyarısını alıyordum.
    Çareyi buldum.
    Bir zaman wordpress üyesi olmuştum,Allah’tan unutmamışım üye adımı filan.:-)
    Netice:
    Resimleriniz çok güzel.
    Ellerinize sağlık.
    Ve fotoğraf altı yorumu daha hoş olmuş bence.
    “Amcanın ne düşündüğünü düşünmek…”
    Bu arada,
    ben:
    http://www.cenkunal.blogspot.com
    🙂

  2. Hoşgeldiniz Cenk Abi,
    sizi burda görmek ne güzel.
    lütfen şifrenizi bir yerlere yazınız çünkü sizin yorumlarınızı bundan böyle bekliyoruz:)
    Ben de yorum yapamayanlar için blogspota deneme aşamasında bir çalışma başlattım:)
    muhabbetle…

Bir Cevap Yazın

