Kısmet

img_1539.jpg

Birileri kısmetini arıyor….

img_1538.jpg

Onların bahtına düşense birilerinin kısmeti olmak…


Kısmet” üzerine 9 yorum

  1. Selamun Aleyküm Serefraz Hanım;

    İzninizle bu resimleinizide limk’e yollamak isterim. Maşallah 😀

    İyi günler, Allah’a (c.c) emanet olun…

  2. Selamun Aleyküm Serefraz Hanım;

    Siz böyle anları güzel bir şekilde doldurmaya devam edin 😀 ara güler falan hikaye bana 😀

    İyi günler, Allah’a (c.c) emanet olun…

  3. Masallah,
    Memleketimin baligini gormek bile insana ayri bir huzur veriyor,
    Ta okyanus otesindeki bizlere bu guzellikleri resmettiginiz icin tesekkurler…

  4. resimlerin altındaki yazılar harika yaa
    bir de ben yaşlı amca ve teyzeleri bişeyler yaparken görmekten mutluluk duyuyorum
    bu resimde hem mutluluk var amcanın emeğinde…
    Hem de hüzün var ” bir kovaya mahkum edilmiş olan balıklarda….

  5. Selamun Aleyküm Serefraz Hanım;

    Efendim geçen limklediğimi zannetmişim ama bir sorun olmuş limkleyememişim 🙂 Bugün limkledim. İnşallah yakın bir zamanda ayınlanır. Ben size haber veririm yayınlanacağı zamanı 😉 Elinize sağlık 🙂

    İyi günler, Allah’a (c.c) emanet olun…

Bir Cevap Yazın

