Pencere

img_1354.jpg

Fotoğrafik açıdan eleştirilcek çok yönü var ama alelacele çektim:(

Ama dokusu çok etkileyici paylaşmak istedim.Arnavutköydeki metruk bir yalı…

Ve hatırlattığı şiir;

Pencereler
sabaha karşı mıydı bilmiyorum
belki de gece yarısı
bilmiyorum
odamın içindeydi yıldızlar
ve gece kelebekleri gibi
çırpınıyorlardı camlarınızda
ben onlara dokunmaktan çekinerek
açtım sizi pencereler
salıverdim yıldızları geceye
aydınlık sınırsız hür geceye
yapma ayların geçtiği geceye
Pencereler
pencereler
kırk evin penceresi odama girdi
ben oturdum birinin içine
sarkıttım ayaklarımı bulutlara
bahtiyarım
diyebilirdim belki

Pencere” üzerine 3 yorum

  1. pencereler yukarıdaydı di mi? azıcık aşağıda olsaydı daha güzel olurdu ama ona da yapılabilecek bir şey yok..
    🙂 acemi eleştirmenden geçer not aldın yine de..
    tebriklr 😛

  2. hatice;
    aslında aynı seviyeden çekemeğimden ziyade sorun kadrajda tripot! u kuracak kadar vaktim yoktu.:)Ama acemi eleştirmenin dediklerinide kulak ardı etmiyorum…

    doğu;
    derslerime çalışmazsam hayat boyu amatör olarak kalıcam bu hoş olmayacak…
    Muhabbetle…

Bir Cevap Yazın

