Huzur

img_10041.jpg

Sultan Ahmet Camiinde görüntülediğim bir amca:)

Öyle huşu içinde tilavet eyliyorduki Kuran-ı hakimi…

Huzur” üzerine 17 yorum

  1. Komposizyon tek kelimeyle mukemmel !
    Aranizda “Yagmurdan Sonra”yi izleyen varmi bilmiyorum ama galiba Serefraz hnm o dizideki “Hulusi Abi’yi” bulmus :)))

    Bende gormek ve duymak isterdim o ani…

  2. Hatice,
    Amcayı ortalamak açısından söylüyorsan.Fotoğrafta altın nokta denilen yere amcayı yerleştirmeye çalıştım.Bir de görüntülediğin kişinin bakışı yönünde boşluk verilir…:)
    muhabbetle…

  3. ahha 🙂
    başak burcunun bir özelliğidir eleştirellik inkar edemem. ama bu ozelligin kesafetini azaltmaya ugrasıyorum 😛
    sen bilirsin yani bu durumda vicdanına bırakıyorum :)))

  4. Hatice,
    hayatının diğer kısımlarının eleştiri sorumluluğunu alamam ama benim fotoğraflarımı sonuna kadar eleştirmen beni memnun eder.
    Muhabbetle eleştirmen hanım…:)

  5. temem 🙂 anlaştık. emme her türlü amatörce eleştirime de hazırlıklı ol. eskiden de dediğim gibi pek anladığım bir iş değil 😛 ama eleştirmek eğlenceli olacak :))

  6. Yok inan ki niyetim rakip felan olmak diil 🙂 Yeni bi ugras buldum mutluyum 😛 pederin makinayi aldim söööle yarin basliyorum 😀

    Yanlis hatirlamiyorsam adas oldugumuzu okumustum meslektas oluruz belkim 😀 kimbilir..

  7. Ayşe,
    Evet aslında ismim Ayşegül, ama aramızda kalsın olmaz mı :))
    Bence fotoğrafçılığa dönmek için en iyi mevsim; belki sokaklarda karşılaşırız bile 😉
    Muhabbetle…

  8. Serefraz Hanım,

    Boyle bir fotograf, zannederim daha guzel konumlama ile çok daha etkileyici hale sokulabilirdi. Çekim noktanız zannederim caminin içine doğru olsaydı -en azından pencerenin dışında bir yone- çok daha guzel olabilirdi. Fluluk ve loşluk, bu tür resimlerde her zaman çok daha etkileyici bir goruntu sağlar..

    Selamlar..

Bir Cevap Yazın

